شاگردان امیر قلعه نویی امیدوار بودند با پیروزی در بنیان دیزل خود را در صدر جدول به عنوان مدعی معرفی کنند و با اخراج یک یار از ماشین سازی نیز این امید در آنها بیشتر شد اما تلاش ماشین سازی تا دقایق پایانی باعث شده بود تا خطر شکست نیز برای سپاهان وجود داشته باشد که در نهایت با گل کومان دو تیم به تساوی رضایت دادند.

استادیوم: بنیان دیزل تبریز/ تماشاگر: ۴ هزار نفر

داور: یاسر همرنگ؛ کمک‌ها: علی دودانگه، علی‌اکبر عظیم‌پور و مهدی مرجان‌زاده/ ناظر: رسول فروغی.

ماشین‌سازی تبریز

فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد اهل‌شاخه، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، احمدرضا زنده‌روح، سید محمد خرم‌الحسینی(۵۱- پیمان بابایی)، سعید مهری، سید احمد موسوی، فرید بهزادی‌کریمی و رضا خالقی‌فر.

سرمربی: محمدرضا مهاجری

سپاهان اصفهان

سید پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، خالد شفیعی، حسن جعفری(۷۷- جلال‌الدین علی‌محمدی)، سعید آقایی(۴۶- مهرداد محمدی)، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان ، بختیار رحمانی(۵۳- محمد ایران‌پوریان)، ساسان انصاری، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

اخطار

سعید آقایی(۱۵) کی‌روش استنلی(۳۹) سیاوش یزدانی(۸۴) از سپاهان

عزیز معبودی(۳۹) و (۴۵) از ماشین‌سازی

اخراج

عزیز معبودی(۴۵) از ماشین‌سازی

شرح گل‌ها: 

ماشین سازی ۱ - سپاهان ۰ (دقیقه ۳۶: سید محمد خرم‌الحسینی): موسوی با نفوذ در زمین سپاهان به خرم‌الحسینی پاس داد که او بعد از دریبل خالد شفیعی با روی پای راست شوت‌زنی کرد که ضربه او بعد از برخورد به یک بازیکن تبدیل به گل اول ماشین‌سازی شد.

ماشین‌سازی ۱ - سپاهان ۱ (دقیقه ۸۷: ولادیمیر کومان): نفوذ علی‌محمدی، بازیکن تعویضی سپاهان از جناح راست زمین و ارسال کوتاه او را ولادیمیر کومان با بغل پای تک ضرب تبدیل به گل تساوی سپاهان کرد.

 

این دیدار با حواشی و جنجال بزرگی همراه بود و داور بازی با اخراج عزیز معبودی در نیمه اول خبرساز شد. مدافع چپ ماشین سازی در کمتر از ۵ دقیقه با دریافت دو کارت زرد از زمین اخراج شد تا اعتراضات تندی نسبت به قضاوت یاسر همرنگ شکل گیرد.

ماشین سازی که چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت، در ادامه با گلی که خرم الحسینی به ثمر رساند، تماشاگران تراکتوری این بازی را که برای حمایت از سبزپوشان در کنار خود می‌دید را خوشحال کرد. این خوشحالی با حملات بی نتیجه سپاهان تا دقایق پایانی نیز ادامه داشت که در نهایت کومان موفق شد با ضربه دقیق خود مقاومت دخسوس را بشکند و تیمش را به یک امتیاز بازی برساند.

سپاهان اکنون با ۲۶ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به پدیده در صدر جدول حاضر شده و ماشین سازی نیز رده دهم جدول را از آن خود کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.