حمیدرضا گرشاسبی پیش از دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که با وجود اجرا شدن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، آیا صادقانه علاقه‌مند به ماندن در مدیریت پرسپولیس است، گفت: صادقانه می‌خواهم بروم.

او درباره قرعه دشوار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: در دوره قبل هم عده‌ای معتقد بودند پرسپولیس نمی‌تواند در آسیا موفق شود. ما نشان دادیم هر وقت تیمی وارد حاشیه نشود و همدل و یکنواخت جلو بروند، خداوند کمک می کند که نتایج خوبی بگیرند. امسال با توجه به این که محرومیت‌مان به پایان می‌رسد، تیم را تقویت می‌کنیم. هدف‌مان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی است.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: نمی‌خواهیم جامی را برای تیم‌های دیگر بگذاریم و همه جام‌ها را کسب می‌کنیم.

گرشاسبی درباره برنامه برانکو برای فصل نقل و انتقالات و ارائه فهرست نیازمندی‌های تیم گفت: فهرست نقل و انتقالات هماهنگ شده و ظرف روزهای آینده به مدیریت تحویل داده می‌شود. اکثر بازیکنان به پرسپولیس علاقه دارند و به محض دریافت پیشنهاد به تیم ما ملحق می‌شوند.

وی در واکنش به این که بعد از ۱۵ آذر که زمان اجرا شدن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان است، چه کار خواهد کرد، گفت: ما تا ۱۵ آذر فرصت داریم و اگر بار از روی دوش‌مان برداشته شود، خدا را شکر می کنیم. اگر قرار بر ماندن باشد، مثل همیشه کم فروشی نمی‌کنیم و کار را با شدت و قدرت بیش‌تری پیش می‌بریم. با توجه به تمام تهدیدها از قبیل بدهی‌ بازیکنان و مربیان پیشین و اتمام محرومیت از فصل نقل و انتقالات تا چندی بعد، الان در وضعیت خوبی قرار داریم و بهتر کار می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که دنبال گرفتن پست و سمت نیست، افزود: در عمرم دنبال پست و ماندن در سمتی نبودم ولی در هر سمتی بودم، با تمام وجود کار کردم. هر وقت هم بار را از روی دوشم برداشتم، به سنگر دیگری رفتم.

گرشاسبی درباره ارائه پیشنهاد مربیگری از سوی کره‌ای‌ها به برانکو، خاطرنشان کرد: برانکو از لحظه‌ای که وارد پرسپولیس شده، پیشنهادهای خوبی داشته اما عاشق پرسپولیس و ایران است. ایران و پرسپولیس اولویت ۱۰۰ درصدی او هستند. او یک فصل و نیم دیگر با ما قرارداد دارد.

او در واکنش به شایعه مذاکره این باشگاه با دو مهاجم خارجی تراکتورسازی، تاکید کرد: اصلا و ابدا با دو بازیکن خارجی تراکتورسازی صحبت نکردیم. این کار در مرام ما نیست. پرسپولیس بزرگ‌تر از آن است که این کار را انجام دهد.

گرشاسبی هم‌چنین در واکنش به تشبیه شرایط کنونی مدیران بازنشسته به بلاتکلیفی، گفت: خودم را بلاتکلیف نمی‌دانم. تا ثانیه آخر که در پرسپولیس هستم، کار می‌کنم.

وی درباره اجرای کنسرت پیش از بازی‌های پرسپولیس و زمان اجرای گروه چارتار به سرپرست آرمان گرشاسبی گفت: پسرم فعلا کنسرت اجرا نمی‌کند اما ان‌شاء‌الله در جشن قهرمانی در سوپرجام و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، در محفل خصوصی پرسپولیسی‌ها اجرا می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.