محسن سرخو در گفت‌و گو با ایسنا،‌ در ارتباط با مواردی که مسئولان باید در اولویت قرار دهند، اظهار کرد: خوشبختانه سمت‌هایی که در دولت خالی مانده بود با افرادی مناسب تکمیل شد. مدتی برخی وزارتخانه‌ها بدون وزیر کار می‌کردند اما در حال حاظر با حضور وزیر به کار خود ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: شهر تهران هم بعد از افت و خیزهای فراوان بالاخره با رای اکثریت اعضای شورا دارای شهردار جدیدی شد. امیدوار هستیم که بعد از این با اولویت بندی زمانی و با قدرت بالاتری نسبت به گذشته دستگاه‌های دولتی و نهادهایی مثل شهرداری بتوانند نیازها و مطالبات مردم را برطرف کنند.

این عضو حزب اسلامی کار تصریح کرد: مسئولین از این به بعد باید تلاش کنند احساس کمبودی در جامعه ایجاد نشود و کمبودهای گذشته را جبران کنند. در این راستا باید از اقشار آسیب ‌پذیر و کم‌درآمد حمایت کرد؛ دولت باید بتواند با اقدامات به موقع حمایتی و ساز و کارهای لازم از بروز مشکلات برای این گروه جلوگیری کند.

وی افزود: باید به شهرداری تهران نیز کمک کرد تا عقب ماندگی‌هایش را در برنامه پنج‌ ساله به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی به اجرا درآورد تا ما بعد از این شاهد آلودگی هوا نباشیم. خوشبختانه در چند روز اخیر بارندگی خوبی صورت گرفت، ان‌شاالله این روند تا پایان زمستان ادامه پیدا کند تا سال پرآبی در حوزه کشاورزی داشته باشیم تا مسئولین از این برکات خداوند در راستای تحقق مطالبات مردمی استفاده کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.