سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به زلزله ۶.۴ ریشتری شب گذشته کرمانشاه گفت: هیچ یک از محور های مواصلاتی اصلی در مناطق اصلی زلزله زده، سرپل ذهاب، قصر شیرین و گیلانغرب مسدود نسیتند و تردد در آنها انجام می شود اما در برخی از راه‌های فرعی شاهد ریزش کوه هستیم که تلاش برای بازگشایی این مسیرها ادامه خواهد داشت.

 

وی با تاکید بر اینکه سطح راه‌های محورهای مواصلاتی کردستان لغزنده است اظهار کرد: به رانندگان و خصوصا رانندگان نیرو های امدادی توصیه می شود که نکات ایمنی را رعایت کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به شرایط محیطی محورهای کرمانشاه نیز گفت: شاهد بارش برف در محور سنقر-همدان هستیم، اما بارشها در دیگر محور های این استان متوقف شده است.

 

سرهنگ رحمانی افزود: در برخی از محور های استان کردستان، همدان، گلستان و در گردنه گدوک محور فیروزکوه شاهد بارش برف هستیم و بارش باران در استان های کرمان، خراسان شمالی و سمنان، گیلان، گلستان و همدان و برخی از محور های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و محور های هراز و فیروزکوه مشاهده می شود. همچنین شاهد مه گرفتگی در برخی از محور های ایلام، اردبیل، قزوین و مازندران هستیم.

 

وی با اشاره به ترافیک در ورودی کلانشهر تهران نیز گفت: ترافیک در ورودی‌های آزادراه و جاده مخصوص کرج-تهران نیمه سنگین است و در پاکدشت-تهران و شهریار-تهران نیز پر حجم است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.