اصغر مسعودی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه ۶ آذر ۹۷) گفت:‌ بسیج شجره طیبه و درخت تنومندی است که با نوای دلنشین خود چشم طمع دشمنان و مستکبران را دور کرد و کلید طلایی حل مشکلات کشور است و اختصاص به یک منطقه و طبقه ندارد، بلکه یک فرهنگ است و یک حرکت فرهنگی. 

نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نتیجه اختلاف، تشنج، تشت قطب‌بندی است، اظهار داشت: در فضای غوغاسالاری و هیاهو حقیقت پنهان می‌شود، اختلافات که امری طبیعی است باید در جلسات خصوصی حل شود نه اینکه در رسانه‌ها و تریبون‌ها مطرح شود.

وی افزود: نماز جمعه‌ها باید قرارگاه تقوا و ایمان، بصیرت و اخلاق و مشعل هدایت، وسیله تربیت و ابزار تقویت وحدت باشند، در خطبه‌ها سفارشات امام(ره) و مقام معظم رهبری فراموش نشود. امام جمعه باید هم خود را تکریم کند و هم مردم او را هم به تقوا سفارش کند و هم به رعابت. 

مسعودی خاطرنشان کرد: گرچه تحریم‌ها بی‌اثر نیست، اما حل مشکلات ضروری است، مردم مشکل نان و معیشت دارند، خشکسالی و بیکاری بنیان خانواده‌ها را متزلزل کرده، وام‌ها دردهای بی‌درمان شده، ربا رونق گرفته و برخی برای پرداخت وام قصد فروش کلیه را دارند، این زیبنده مملکت ما نیست.

نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضرت علی(ع) فرمودند نکند یتیم‌ها و محرومان بر اثر رسیدگی نکردن از بین بروند، اگر رسیدگی به محرومان فراموش شود، ثروت‌ها در یک قطب جمع خواهد شد، اکثریتی محروم و بینوا به وجود می‌آیند و دیری نخواهد گذشت که انفجاری در اجتماع نفوذ و اموال ثروتمندان را در آتش می‌سوزاند، بنابراین رسیدگی به حال محرومان بیش از آنکه به نفع محرومان باشد، به نفع سرمایه‌داران و حاکمان است، که تعدیل ثروت حافظ ثروت است. 

وی افزود: بسته‌های حمایتی را با سرعت و حرمت و کرامت توزیع کنید، گره‌های اشتغال را باز کنید، مرکزنشین نباشید، مجلس به وزرا رأی اعتماد داد تا با عملکرد بسیجی و انقلابی و جهادی پاسخ اعتماد نمایندگان داده شود، دشمن پلید و استکبار در کمین است، اعتماد مردم به اصل نظام هدف قرار گرفته است.

مسعودی خاطرنشان کرد: آقای وزیر اقتصاد! ارز که با بالا رفتنش عِرض و آبروی ما را نشانه رفت، با پایین آمدنش قیمت‌ها پایین نیامد، به بازار سر بزنید و با حقوق یک‌میلیونی یک کارگر خرید کنید، به پول ملی که هویت ملی ماست بها و ارزش دهید. 

نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: وزرا، استانداران، مدیران کل، مسئولان! از پشت میزها برخیزید، اینها امانت است، بسیجی‌وار و جهادی عمل کنید. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.