چند روز قبل دختر ۱۵ ساله‌ای با پلیس تماس گرفت و از دام شیطانی که دوست اینستاگرامی‌اش برای وی ساخته بود شکایت کرد. النا گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با پسر ۲۰ ساله‌ای دوست شدم. دوستی ما ادامه پیدا کرد تا اینکه پدرام خواست همدیگر را ببینیم. پدرام با خودروی بی‌ام و به سراغم آمد و پسر دیگری هم سوار ماشینش بود. با دیدن پسر غریبه خواستم از سوار شدن خودداری کنم اما آنها با زور مرا سوار خودرو کرده و به ویلایی در فشم بردند.

پدرام و دوستش پس از آزار و اذیتم، از من فیلم تهیه کرده و مرا رها کردند. بعد از آن پدرام با من تماس گرفت و تهدید کرد که باید حدود ۳۰ میلیون تومان به او طلا و دلار بدهم در غیر این صورت فیلم را در فضای مجازی منتشر می‌کند. ترس از انتشار فیلم باعث شد که به حرف‌های او گوش کنم اما تهدیدهای او تمامی نداشت. درنهایت موضوع را با خواهرم در میان گذاشتم و او گفت باید به پلیس خبر دهیم.

با اظهارات دختر نوجوان تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آغاز شد و با آموزش‌هایی که به وی داده شد النا با پدرام و دوستش قرار گذاشت تا بار دیگر به آنها طلا و دلار بدهد. اما هنگامی که پسران تبهکاربه محل قرار رفتند مأموران آنها را دستگیر کردند.

پدرام و همدستش در بازجویی‌ها به آزار و اذیت و اخاذی اعتراف کردند. پدرام گفت: ما وضع مالی خوبی نداریم و برای پولدار شدن تصمیم گرفتیم از دختران ثروتمند اخاذی کنیم. به همین دلیل شروع به جست و جو در فضای مجازی کردیم. هدف ما دختران نوجوانی بودند که وضع مالی خوبی داشتند. النا یکی از آنها بود، عکس‌هایی که با لباس‌های گرانقیمت در خانه ویلایی و سوار بر ماشین مدل بالا در اینستاگرام گذاشته بود، نشان می‌داد که وضع مالی خوبی دارند.

با او طرح دوستی ریختیم. روز حادثه با خودروی بی‌ام و که اجاره کرده بودیم به محل قرار رفتیم. او با میل و اراده خودش به ویلایی در فشم آمد اما برای اخاذی او را مورد آزار و اذیت قرار داده و فیلم تهیه کردیم. بعد از آن هم رهایش کردیم. اما با تهدید از او دلار و طلا گرفتیم می‌خواستیم به اخاذی ادامه دهیم که خیلی زود به دام پلیس افتادیم

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.