این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد: از حدود پنج روز پیش به دلیل مشکلات کلیوی به بیمارستان «ایرانمهر» مراجعه کردم و در همین بیمارستان بستری شدم.

او ادامه داد: اکنون حالم بسیار بهتر است و در بخش مراقبت‌های عمومی بیمارستان هستم و به احتمال زیاد با تمام شدن فرایند درمانی، فردا مرخص خواهم شد.

این هنرمند در بخش پایانی سخنانش از موسسه هنرمندان پیشکسوت،سازمان سینمایی و خانه سینما یاد کرد و گفت: آنها تا اندازه‌ای که در توان‌شان بوده است از من حمایت کردند،این در حالی است که نباید از آنها انتظار بیش از حد داشت.

داریوش اسدزاده  بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، یکم آذرماه ۱۳۰۲ در  کرمانشاه به دنیا آمد، او در ۲۰ سالگی وارد عرصه بازیگری شد و سال‌ها در مقام بازیگر، نویسنده و کارگردان در تئاتر تهران (نصر) فعالیت کرد. در دهه چهل و پنجاه شمسی در بیش از پنجاه فیلم سینمایی ایفای نقش نمود. او پیش از انقلاب ایران را ترک کرد و در سال ۱۳۶۵ پس از ده سال اقامت در آمریکا بازگشت و در دو سریال «سمندون» و «خانه سبز» حضور داشت.

از دیگر آثار مهم او می‌توان به بازی در فیلم کوتاه «دایره» (۱۳۷۷)، اثر محمد شیروانی و برگزیده منتقدان بین‌المللی جشنواره کن در ۱۹۹۹، اشاره کرد. فعالیت او در دهه ۱۳۹۰ متمرکز بر تالیف کتاب‌هایی درباره تاریخ تئاتر ایران و تاریخ تهران بوده‌ است.

انتهای پیام

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.