جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی بعد از تساوی مقابل سپیدرود در خصوص بازی اظهار داشت: ما نیمه اول شرایط تیم حریف را می‌دانستیم که می‌خواهند بازی را بخوابانند. اما گل زدیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. یک موقعیت هم آفساید نبود و می‌توانستیم گل دوم را بزنیم.

وی افزود: نیمه اول یک بر صفر به رختکن رفتیم بین دو نیمه تذکرات لازم را دادیم که تیم ما در ضد حمله نباید گل بخورد. می‌دانستیم آنها از یک جناح خطرناک هستند که ممکن است گل بزنند. متاسفانه بازیکن ما اشتباه کرد و پنالتی گرفته شد. تیم ما بدون حمله گل خورد. ۲ گل خوردیم که قبل از آن یک حمله در نیمه اول بود. 

نکونام خاطرنشان کرد: حریف در ضد حمله خطرناک بود اما توانستیم بازی را کنترل کنیم. چند موقعیت هم داشتیم که باید با اختلاف می‌بردیم. سپیدرود در بازی‌های خارج از خانه سخت موقعیت می‌دهد اما بدشانسی هم آوردیم. ۲ تعویض ما به خاطر مصدومیت سوخت و شرایط را سخت کرد. ما نتوانستیم تعویض کرده و جان تازه به تیم بدهیم در حالی که این بازی می‌توانست راحت‌ترین بازی ما باشد.

نکونام در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه تیم ما بعد از گل دوم هم می‌توانست بازهم گلزنی کند، یادآور شد: ما در یک پاس اشتباه گل خوردیم و حریف هم بعد از زدن گل دوم طبیعی بود بازی را بخواباند. ما نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم. تیم ما خوب بازی کرد هر چند در ابتدای بازی بچه‌ها راحت گرفتند و فکر می‌کردند راحت می‌بریم.

سرمربی نساجی درباره مصدومیت‌های زیادی که بازیکنان تیمش دارند، عنوان کرد: یک برخورد ساده بین بازیکنان صورت گرفت که توپ به عاشوری خورد و مچ پای او آسیب دید. او گفت بازی می‌کند اما وقتی دید نمی‌تواند از زمین بیرون رفت. ما چند بازی مصدومیت‌های الکی داشتیم مثل ضرب دیدن کتف مظاهری یا مصدومیت عاشوری که اینها کار را خراب کرد. امروز خیلی بدشانس بودیم. تغییر تاکتیک، تغییر بازیکن، مصدومیت، تعویض و ... از بدشانسی بود. چند تا تعویض اجباری داشتیم. چند بازیکن ماآنقدر دویدند که جان نداشتند اما نمی‌توانستیم تعویض کنیم.

وی درباره خبرنگاری که در خصوص جذب بازیکن پرسید، گفت: من چند بار به این سوال پاسخ داده‌ام. شما اول در نشست‌های خبری حضور پیدا کنید بعد سوال کنید!

نکونام همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شما در تهران تمرین می‌کنید در حالی که شرایط رطوبت تهران با اینجا به خاطر ارتفاع از دریا تفاوت دارد، شما چقدر از میزبانی بهره برده‌اید، گفت: در ابتدا باید از تماشاگران تشکر کنم که سنگ تمام گذاشتند. کمک آنها به ما انرژی داد که خوب بازی کنیم. واقعیت این است که ما کمی مشکل داریم. زمین می‌خواهیم. زمین برای تمرین در چمن طبیعی نداریم و بستر فراهم نیست.

وی ادامه داد: رختکن آماده نیست به همین دلیل استاندارد نیست اینجا بازی کنیم. ما هم دوست داریم در شهرمان تمرین و بازی کنیم. ما ۳ هفته در هتل بودیم و امکانات لازم داریم.

سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که به جای هزینه یک میلیاردی در زمین کارگران یک چهارم آن را برای امکانات هزینه کنید، اظهار داشت: من از خدا می‌خواهم زمین چمن آماده شود اما من باید کار فنی انجام دهم و فقط می‌توانم صحبت‌ها را بگویم. چند بار استادیوم و زمین را گفته‌ام اما اتفاقی افتاد؟ ما باید کمک کنیم نساجی بماند و مالکان محترم باشگاه هم کمک می‌کنند. از روزی که آمدم غیر از مشکل فنی در بازی اول، بقیه بازی‌ها را اینجا بودیم. بستر باید فراهم شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.