استقلال تهران در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان است و از ساعت ۱۷:۳۰ امروز به مصاف این تیم رفته است.

 

تیم داوری: علی صفایی، مهدی عالیقدر، مهدی شفیعی و جواد محمدی

 

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، فرشاد محمدی‌مهر، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، روح الله باقری، وریا غفوری و همام طارق بازی کرد.

 

ترکیب صنعت نفت:

شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، حسین ساکی، مصطفی احمدی، اکبر ایمانی، کرار جاسم، طالب ریکانی، میلاد جهانی و رضا جبیره به میدان رفت.

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۲۴ (استقلال ۲ - نفت آبادان صفر / طارق همام): حرکت عالی فرشاد محمدی مهر از سمت راست با پاس کات بک او همراه شد. روح الله باقری به خوبی از کنترل توپ صرف نظر کرد تا توپ در موقعیت بهتر به طارق همام برسد و ضربه این بازیکن گل دوم آبی های تهرانی را رقم زد.

دقیقه ۹ (استقلال یک - نفت آبادان صفر / فرشید باقری): ارسال فرشید اسماعیلی بعد از یک رفت و برگشت به باقری رسید و این بازیکن توانست با یک ضربه دقیق دروازه گردان را باز کند.

دقیقه ۷: ارسال محمدی مهر در تیر دوم به فرشید اسماعیلی رسید اما ضربه این بازیکن بلاک شد و به کرنر رفت.

دقیقه ۴: شوت از راه دور کرار جاسم با اختلاف زیاد به بیرون رفت تا اولین شوت بیرون از چهار چوب مسابقه به نام این بازیکن عراقی ثبت شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.