مهدی تارتار عصر شنبه در نشست خبری مسابقه پارس جنوبی جم و تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: در این بازی ما مستحق باخت نبودیم و بازی را خوب شروع کردیم و آنها هم با توجه به اینکه تحربه بالایی داشتند ما را کنترل کردند ولی بازی بیشتر در اختیار ما بود.

وی با اشاره به گل دریافتی پارس جم در این مسابقه، ادامه داد: فرق دو تیم روی آن ضربه ایستگاهی بود و آنها خوش‌شانس بودند و به گل رسیدند. ما روی ضربه ایستگاهی استفاده نکردیم و متاسفانه نتوانستیم خوب بازی کنیم و امیدواریم هواداران ما را ببخشند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه داور اشتباه تاثیرگذار نداشت افزود: ناظمی از داوران جوان ما است و اشتباه تاثیرگذار نداشت و توپ‌های تاثیرگذار را به سود تراکتورسازی سوت می‌زد.

وی اضافه کرد: تراکتورسازی در آزادی هم تیم پرسپولیس را شکست داد ولی جلوی ما دست و پا بسته بودند و این نشان می‌دهد که ما خوب بودیم.

تارتار در مورد نقش مسائل و مشکلات مالی در شکست امروز این تیم گفت: مشکلات مالی باعث ضعف عملکرد بازیکنان ما نشده است ولی بی تاثیر هم نبوده است.

وی ادامه داد: ما در این بازی دنبال برد بودیم و مهاجم اضافه کردیم و روی اتفاق گل خوردیم و در حین بازی موقعیت چندانی به تیم حریف ندادیم و امروز مستحق باخت نبودیم. تراکتورسازی هم برای مساوی آمده بود ولی با تجربه‌ای که داشتند به سه امتیاز مسابقه رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: اگر مشکلات مالی تیم حل شود به فکر اردوی بین فصل هم هستیم و برای جذب بازیکنان جدید هم تلاش می‌کنیم ولی اولویت ما حفظ بازیکنان کنونی تیم است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.