حالا خیلی‌ها می‌گویند بهتر است این مهاجم روی نیمکت بماند و به همین دلیل بحث احتمال جدایی او در نیم‌فصل مطرح شده، با این حال خودش تاکید دارد که در استقلال خوشحال است اما باید منتظر آینده ماند. گفت‌وگو با الحاجی گرو را در ادامه می‌خوانید.

 

شرایط استقلال را بعد از برد مقابل نفت آبادان چگونه ارزیابی می‌کنی؟

 

استقلال بازی خوبی را مقابل نفت آبادان انجام داد، یکی از بهترین بازی‌های این تیم در چند وقت اخیر بود. بچه‌ها عملکرد بسیار خوبی در طول بازی داشتند. مهم سه امتیاز بود که کسب کردیم.

 

فکر می‌کردید با سه گل مقابل نفت آبادان به پیروزی برسید؟

 

قبل از بازی می‌دانستیم کار سختی در پیش داریم اما تمام نکاتی را که کادر فنی از ما خواسته بود در طول بازی انجام دادیم. فکر می‌کنم می‌توانستیم بیشتر از سه گل هم بزنیم. تمام نقاط ضعف و قوت نفت آبادان را شناسایی کرده بودیم. خدا را شکر به این برتری دست پیدا کردیم.

 

دو بازی تا پایان نیم‌فصل باقی مانده. فکر می‌کنی چه رتبه‌ای را کسب کنید؟

 

دو بازی ما مقابل سپیدرود و پدیده است که هیچ‌کدام راحت نیست. فکر می‌کنم اگر بتوانیم پدیده را شکست دهیم جزء چهار تیم ابتدایی جدول قرار بگیریم البته بازی مقابل سپیدرود هم با توجه به اینکه خارج از خانه برگزار می‌شود، سخت است.

 

مقابل نفت آبـــــــــادان نیمکت‌نشین بـــــــودی و احتمالا این وضعیت ادامه خواهد داشت.

 

تشخیص کادرفنی بود که بازی نکنم، من هم به آن احترام می‌گذارم. مهم پیروزی تیم بود که به دست آورد. باید آنقدر تلاش کنم و در تمرینات بهتر ظاهر شوم تا بتوانم دوباره نظر مساعد شفر را برای بازگشت به ترکیب جلب کنم. در تیم ما همگی شرایط خوبی دارند و همه هم می‌توانند در ترکیب تیم قرار بگیرند.

 

البته این روزها شایعات زیادی درخصوص شرایط تو شنیده می‌شود؛ اینکه ممکن است نیم‌فصل از استقلال جدا شوی.

 

به شایعات توجه نمی‌کنم و کار خودم را انجام می‌دهم مهم این است که کادرفنی از من چه می‌خواهند تا من بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و هیچ چیزی مشخص نیست. مهم این است که ابتدا بتوانیم این دو بازی را پشت‌سر بگذاریم و هواداران را خوشحال کنیم. درمورد استقلال باید بگویم، اینجا خیلی خوشحال هستم.

 

یعنی قرار نیست از این تیم جدا شوی؟

 

استقلال هواداران بسیار خوبی دارد و درکل از بازی در تیم‌های پرطرفدار استقبال می‌کنم. دوست دارم همیشه کاری انجام دهم که آنها خوشحال شوند. باشگاه هم از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و همه اینها دلایلی است که مرا مجاب به ماندن در استقلال می‌کند. اما همه‌چیز در آینده مشخص خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.