این تذکرات کتبی که توسط علی اصغر یوسف نژاد قرائت شد، به شرح زیر است:

علی ساری به وزیر راه: علت تعلل اداره راه برای رسیدگی به وضعیت جاده مسیر تصفیه شکر چیست؟

سیده فاطمه حسینی به وزیر کشور: ضرورت عمل به تکالیف آن وزارتخانه براساس قانون هوای پاک مصوبه سال ۹۶ برای جلوگیری از آلودگی هوا، به وزیر صنعت:‌ ضرورت تسریع در تحویل خودروهای پیش فروش شده خودروسازان در موعد مقرر و عمل به تعهدات مالی‌شان در قرارداد با مشتریان، به وزیر اقتصاد: ضرورت دارد مشکلات حاصل از واگذاری غیر کارشناسی شرکت کشت و صنعت هفت تپه به سرعت رسیدگی شود.

حسن سلیمانی به وزیر راه: تسریع در تامین و ابلاغ اعتبار مصوبه پروژه سه راهی بروجرد به هریس و احداث پل مربوطه، به رییس جمهور:‌ تسریع در تخصیص اعتبار مصوبه پروژه سه راهی بروجرد به هریس و احداث پل مربوط.

عین الله شریف پور به وزیر کشاورزی: علی‌رغم اتمام طرح مطالعات شهر خانقل که یک شهر مرزی بوده ایجاد ردیف اعتباری ضرورت دارد.

عباسعلی پوربافرانی به وزیر راه: جلوگیری از اخذ وجوه اضافه از مرغداران بابت حمل غذای طیور.

محسن بیگلری به وزیر ارتباطات:‌ علت عدم حل مشکل آنتن دهی بسیاری از روستاهای کردستان چیست؟

سید هادی بهادری به همراه پنج نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: تسویه حساب حق الزحمه کارکنان و پرستاران علوم پزشکی آذربایجان غربی.

عین الله شریف پور به وزیر اقتصاد:‌ اوضاع در گمرک کشور بخصوص گمرک بازرگان نیاز به تدبیر فوری دارد، در این اوضاع اورژانسی اقتصادی حداقل مراقبت رفتار اداری و اخلاقی خود باشید. 

بیت الله عبداللهی به وزیر راه: چرا علی‌رغم داشتن شرایط جمعیتی گردشگری احداث راه آهن هریس و اهر در برنامه وزارتخانه نیست؟

داوود محمدی به وزیر اقتصاد: عدم برنامه‌ریزی مناسب در خصوص ارز مورد نیاز زائرین اربعین حسینی در مراسم اربعین.

بشیر خالقی به رییس جمهور: خسارت به کشاورز و باغداران در اثر سرما زدگی مورخ ۲۸/ ۱/ ۹۷ ، به وزیر کار: چهار نفر از جوانان شهرستانهای خلخال و کوثر در پنجم آبان ماه در کهریزک زیر اوار ماندند.

جبار کوچکی‌نژاد به وزیر نفت: چرا به مشکل مجتمع‌های سوخت رسانی شهرستان و بین راهی توجه نمی‌شود.

نصرالله پژمانفر به وزیر کشور: لزوم پرداخت حق بیمه سنوات شاغلین در شرکت‌های زیر مجموعه شهرداری، به وزیر کشاورزی: لزوم بررسی افزایش صورت گرفته در قیمت شیر پاستوریزه به بهانه های افزایش هزینه بسته بندی و اقدام عاجل در خصوص کاهش قیمت این محصول.

نادر قاضی پور به همراه پنج نفر از نمایندگان به رییس جمهور: تسریع در درمان تکمیلی جانبازان عزیز.

حسینعلی حاجی به وزیر نفت: ضرورت رسیدگی به بی عدالتی، تبعیض و عدم توجه مقام وزارت به مطالبات پیمانکاران وزارت نفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.