رضا رحمانی دقایقی پیش در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه صنعت، معدن استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین ارزیابی که از این نمایشگاه انجام می‌شود، شور و شوق تولیدکنندگان است که علی‌رغم تمام مشکلات با روحیه و انگیزه هم در نمایشگاه حًور پیدا کردند و هم در کار خود جدی هستند.

وی افزود: رزمندگان امروز ما در جبهه اقتصاد با روحیه کامل در حال فعالیت هستند، این امر یک رسالت و تکلیفی را برای همه ما ایجاد می‌کند تا از تولید و تولیدکننده حمایت کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: هم‌اکنون در نمایشگاه هپکو را مشاهده کردیم که با محصولات و فن‌آوری‌های جدید به نمایشگاه وارد شده است، این جای خوشحالی است شرکتی که تعطیل شده بود نه تنها رونق پیدا کرده است بلکه در فن‌آوری‌های جدید وارد عرصه شده است.

رحمانی ادامه داد: در همه واحدهای در نمایشگاه در حوزه‌های مختلف مثل قطعات خودرو، نفت و گاز شاهد یک فعالیت خوبی هستیم، باید امسال که سال حمایت از تولید و کالای ایرانی است در حوزه وزارت‌خانه هم برنامه حمایت از تولیدات داخلی داریم.

وی اضافه کرد: از همه وزارت‌خانه‌ها و همه سازمان‌هایی که می‌تواند تاثیر بگذارند توقع داریم که اگر می‌خواهیم مشکلات اساسی کشور مثل بیکاری و غیره برطرف شود و مردم خودکفا و صاحب درآمد شوند تنها راه کار آن حمایت از تولید داخل است، این نمایشگاه‌ هم یک حرکت و قدم خوبی در راستای تقویت تولید ملی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.