تماشاگران حاضر در ورزشگاه سردار جنگل در فاصله حدود یک ساعت تا آغاز بازی تیم‌های محبوب خود را تشویق می‌کنند که این تشویق ها بعضا به درگیری لفظی کشیده شده است.

* یکی از هواداران سپیدرود با خود بنری به استادیوم آورده است که روی آن نوشته شده: " دنیا فقط رشت تیم فقط استقلال ". همین موضوع واکنش یکی از لیدرهای تیم سپیدرود را در پی داشت و بعد از درگیری به وجود آمده ماموران وی را بازداشت کردند. در ادامه با وساطت یکی از مسئولان باشگاه سپیدرود این لیدر به استادیوم برگشت ولی این بار هواداران استقلال علیه وی شعار داده و برای دقایقی فضای ورزشگاه متشنج شد.

*هواداران تیم فوتبال سپیدرود در اقدامی عجیب در ورودی ورزشگاه ، پرچم های استقلال را روی زمین انداختند و خودروها از روی این پرچم‌ها رد شدند. تعدادی از هواداران استقلال با دیدن چنین صحنه‌ای با هواداران سپیدرود درگیر شدند.

13970916000220_Test_NewPhotoFree

*حدود 5 هزار نفر از طرفداران دو تیم در ورزشگاه حضور دارند.

*هواداران استقلال با خود پرچم کشور ژاپن را به ورزشگاه آوردند و به این شکل نسبت به شکست پرسپولیس مقابل کاشیما کنایه زدند.

*اتوبوس تیم استقلال که از هتل کادوس راهی ورزشگاه شده بود برای دقایقی در ترافیکمسیر منتهی به استادیوم سردار جنگل گیر کرد.

دیدار دو تیم از ساعت 15 در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.