ظرفیت ورزشگاه سردار جنگل رشت برای نخستین بار در لیگ هجدهم تکمیل شده است و این در حالی است که تعداد زیادی از هواداران دو تیم پشت درهای بسته مانده‌اند.

پیش از آغاز دیدار دو تیم سپیدرود و استقلال، علی کریمی و کادر فنی سپیدرود به سمت وینفرد شفر و نیمکت استقلال رفته و به سرمربی استقلال خوش‌آمد گفتند.

* روح‌الله باقری مهاجم رشتی استقلال و علی کریمی هافبک این تیم به سمت نیمکت سپیدرود رفتند و از علی کریمی برای حضور در میدان رخصت گرفتند، در سوی مقابل یعقوب کریمی و حسین ابراهیمی به سمت نیمکت استقلال رفته و از کادر این تیم برای حضور در زمین رخصت گرفتند.

*هواداران استقلال با شعار " صدای و سیمای پرسپولیسی" علیه مسئولان صداوسیما شعار سر دادند، بازیکنان استقلال نیز از مصاحبه با عوامل صداوسیما پیش از آغاز مسابقه خودداری کردند.

 

* جایگاه خبرنگاران ورزشگاه سردار جنگل رشت فاقد سیستم گرمایشی است و عبور و مرور افراد متفرقه باعث هرج‌ومرج در این جایگاه شده است، اینترنت جایگاه نیز قطع است و کار خبررسانی را برای خبرنگاران با مشکل مواجه کرده است.

* در این بازی ووریا غفوری بازوبند کاپیتانی را بر دست بسته است. غفوری برخلاف مسابقات قبلی در این بازی به عنوان دفاع راست برای استقلال بازی می‌کند‌.

*قبل از شروع بازی هواداران سپیدرود علی کریمی را مورد تشویق قرار دارند، که سرمربی سپیدرود هم به این ابراز احساسات با تکان دادن دست پاسخ داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.