تاکر کارلسن، مجری شبکه فاکس نیوز اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نتوانسته به وعده های که در طول انتخابات داده است، عمل کند و در حال حاضر نیز قادر به انجام این کار نیست.

مجری فاکس نیوز -که شبکه محبوب رئیس‌جمهور آمریکاست- در گفتگو با یک نشریه هفتگی چاپ سوئیس اعلام کرد وعده های اصلی انتخاباتی ترامپ این بود که او دیواری را در مرز مشترک این کشور با مکزیک خواهد ساخت، او همچنین وعده های را درباره قطع بودجه برنامه مراقبت درمانی مقرون به صرفه موسوم به اوباماکر داده است؛ اما او نتوانسته تاکنون هیچکدام از این وعده ها را محقق کند.

او گفت ترامپ همانند یک رئیس جمهور معمولی که وعهده‌های خود را از طریق کنگره محقق می‌کند، نیست.

مجری شبکه خبری فاکس نیوز در ادامه تاکید کرد: به نظر من ترامپ قادر به تحقق وعده های انتخاباتی خود نیست. به نظرمن او قادر به انجام اینکار نیست. فکر نمی کنم او این سیستم را درک کند و فکر نمی کنم که کنگره نیز از او حمایت کند. من حتی فکر نمی کنم که نهادهای خود نیز از او حمایت کنند.

این مجری در ادامه گفت فکر نمی کند که ترامپ از پس انجام این کار (تحقق وعده هایش) برآید زیرا روند قانونی اینکارها بسیار پیچیده است.

کارلسون در پایان به این نشریه سوئیسی گفت: برای اینکه بتوانید اینکار (تحقق وعده از طریق کنگره) را انجام دهید باید درکی از چگونگی عملکرد سیستم داشته باشید و باید بر روی انجام اینکار بسیار متمرکز باشید. اما او (ترامپ) اطلاعات اندکی از مراحل قانونی اینکار دارد او چیزی در این باره یاد نگرفته، او در میان افرادی که دور خود جمع کرده است، کسی را که قادر به اینکار باشد ندارد و هیچکدام از کارهای را که برای تحقق این امر لازم است را انجام نداده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.