نزدیک به سه ماه است که قانون منع به کارگیری بازنشستگان مطرح است و شاهد تغییرات زیادی در راس فدراسیون‌های ورزشی اعم از رئیس فدراسیون‌ها و اعضای هیات رئیسه‌ آن‌ها هستیم. کاراته و والیبال نیز از جمله رشته‌هایی بودند که با به پایان رسیدن فرصت داده شده به افراد بازنشسته(۱۵ آذر)، شاهد استعفای روسای خود بودند.

در این میان محمد احسنی‌فروز دبیر فدراسیون تکواندو نیز از جمله افرادی است که با توجه به بازنشسته بودنش شامل این قانون می‌شود که باید از سمت خود کناره‌گیری می‌کرد. با این حال احسنی‌فروز در پاسخی عجیب به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه، آیا با توجه به قانون منع به کار گیری بازنشستگان از سمت خود کناره‌گیری می‌کند؟ داد. دبیر فدراسیون تکواندو در این باره گفت: در جریان صحبتی که انجام می‌دهید نیستم! چند روزی است که به دلیل مشکلات شخصی در جریان اخبار نیستم و نمی‌دانم که باید بروم یا خیر. بازنشسته‌ام اما در جریان رفتن یا ماندنم نیستم.

این پاسخ دبیر فدراسیون تکواندو در حالی مطرح شد که بحث کناره‌گیری مدیران بازنشسته نزدیک به سه ماه است که تیتر یک خبرها است.

طبق صحبت‌های موجود،‌ پس از کنار رفتن محمد احسنی‌فروز به احتمال زیاد آرش فرهادیان رئیس فعلی سازمان تیم‌های ملی، سمت دبیری فدراسیون تکواندو را بر عهده خواهد گرفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.