ابوالفضل موسوی، بیوکی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم ، با بیان اینکه گزارش کمیسیون عمران درباره مشکلات کامیون‌داران تقریبا نهایی شده است،گفت: به زودی گزارش مربوط به کامیون‌داران نهایی و برای بررسی در صحن علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

وی افزود: در جلساتی که اعضای کمیسیون با نماینده دولت و کامیون‌داران داشتیم عمده مشکلات کامیون‌داران در بخش بیمه و سوخت حل شده است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه درباره مشکل لاستیک کامیون‌داران مسائلی وجود دارد که ما پیگیر آن هستیم، ادامه داد: قرار شده ارز دولتی یعنی ۴ هزار و دویست تومانی برای تهیه لاستیک آنها تعلق بگیرد. اعضای کمسیون پیگیر تامین ارز هستند.

موسوی‌بیوکی تصریح کرد: در حال حاضر پیگیر خرید و واردات لاستیک برای کامیون‌داران هستیم و طبق گزارش‌های اعلام شده خرید و واردات به جریان افتاده است.

نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه تا پایان سال نیاز به واردات ۳۰۰ هزار حلقه لاستیک وجود دارد، تاکید کرد: از این تعداد اقدامات خرید و واردات ۱۲۰ هزار حلقه لاستیک انجام شده و مابقی نیز در مرحله تامین ارز  و خرید است. تا پایان سال واردات آن نیز انجام می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.