پرسپولیس و سپاهان امروز یکشنبه در حساس‌ترین دیدار این فصل خود به مصاف همدیگر خواهند رفت. این دو تیم در شرایطی برابر هم قرار خواهند گرفت که در فاصله یک بازی تا پایان نیم‌فصل با ۲۹ و ۲۷ امتیاز در رده‌های اول و سوم جدول قرار دارند و این دیدار شاید بتواند قهرمان نیم‌فصل را مشخص کند. درصورتی که سپاهان در این بازی پیروز شود، اختلاف خود را با پرسپولیس به ۵ امتیاز خواهد رساند اما در صورت پیروزی سرخپوشان آنها بالاتر از نماینده اصفهان قرار خواهند گرفت و شاید حتی بتوانند به قهرمانی نیم‌فصل برسند.

به همین دلیل برانکو روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده است و برای این دیدار برنامه‌ریزی خاصی دارد. برانکو به خوبی می‌داند که قدرت اصلی سپاهان روی ارسال از کناره‌ها و ضربات سر است و به همین دلیل در تمرینات از مدافعان کناری خواسته است که در حملات زیاد شرکت نکنند تا اجازه ندهند بازیکنانی مانند ایرانپوریان و آقایی از فضای  پشت آنها استفاده کنند.

اما برنامه ویژه برانکو برای این بازی برای کی‌روش استنلی است. بازیکن برزیلی سپاهان در این مدت نشان داده که استاد ضربات سر است و به همین دلیل توانسته تا اینجای لیگ بیشترین تعداد گل را هم بزند. سرمربی پرسپولیس هم وظیفه یارگیری مستقیم با این بازیکن را به شجاع واگذار کرده است. خلیل‌زاده در این فصل یکی از بهترین سال‌های دوران بازی خود را پشت‌سر گذاشته است و به‌خاطر قدرت ضربات سر خود هم در دفاع و هم در حمله بسیار به کمک سرخپوشان آمده است.

به همین دلیل برانکو در آخرین تمرین پرسپولیس از شجاع خواست تا در بازی یارگیری مستقیم کی‌روش را برعهده داشته باشد و اجازه ندهد او با ضربات سر خود دروازه پرسپولیس را تهدید کند. بدون شک نبرد این دو ستاره لیگ در محوطه جریمه پرسپولیس نگاه‌ها را به سمت خود معطوف خواهد کرد.

در عین حال حضور شجاع هم در ضربات ایستگاهی در جریمه سپاهان حواس بازیکنان سپاهان را به سمت خود جلب می‌کند. آیا این نبرد نزدیک و فشرده باعث می‌شود تا بازیکنانی که کسی فکرش را هم نمی‌کند در این بازی ستاره شوند؟ جنگ تمام‌عیار اصفهان یک ۹۰دقیقه کلاسیک و نفسگیر خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.