سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در مراسم بزرگداشت‌ زنده یاد نورافشار‌ و افتتاح بخش سی تی اسکن‌ و معلولان جسمی و حرکتی بیمارستان نورافشار‌ که ظهر امروز در این بیمارستان برگزار شد درباره جلسه روز گذشته که در خصوص بزرگداشت‌ ایرج فاضل‌ برگزار شده بود، اظهار کرد: فاضل ۳ رئیس جمهور را عمل جراحی کرده است او انسانی شایسته‌ است، انسان کامل، رسول خدا و معصومان‌ هستند، امروز انسانی نمی‌تواند شایسته باشد اما انقلابی و موحد‌ نباشد.

وی بیان کرد: مرحوم نورافشار‌ کودکان معلول جامعه را دید و این فطرت انسان دوستانه‌اش شعله‌ور شده است، همه افراد جامعه این فطرت انسان‌ دوستانه را دارند اما عده‌ای کفران نعمت می‌کنند و تعدادی از افراد شکر نعمت را به جای می‌آورند.

وزیر بهداشت افزود: من به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بسیار علاقمند هستم زیرا این جمعیت توانسته است به دور از کنش‌های سیاسی و نمایشی سرمایه عظیمی را از گذشته‌های دور نصیب خودش کند، انشاء‌الله رئیس جمعیت هلال احمر (علی اصغر پیوندی‌) بتواند خدمات انسان دوستانه‌اش را بیش از پیش گسترش دهد.

ارزش را با هیچ پستی در دنیا نمی‌توان تعویض کرد

هاشمی‌ تأکید کرد: اگر قرار باشد  یک روز از محیط درس و دانشگاه فاصله بگیرم در یکی از این ۳  سازمان بهزیستی، جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی مشغول به فعالیت می‌شوم، ارزش را با هیچ پستی در دنیا نمی‌توان تعویض کرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه علی رغم گذشت ۴۰ سال از انقلاب در تأمین رفاه حداقلی ناکارآمد بودیم‌ که علت این موضوع به وجود نهادهای متعدد و مدیریت‌های ناکارآمد و غیر همسو برمی‌گردد.

وزیر بهداشت گفت: من اعتراف می‌کنم که در حوزه توانبخشی‌ نتوانستم در طرح تحول نظام سلامت اعتبار لازم را فراهم کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.