ساعت ۲۲:۳۰ شانزدهم آذر از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره فوت مشکوک در خیابان جمال زاده شمالی به کلانتری ۱۴۸ انقلاب اعلام شد.

براساس این گزارش با حضور مأموران در محل مشخص شد پیرزنی از ناحیه سر مجروح شده و جان خود را از دست داده است؛ همسر متوفی در اظهارات اولیه مدعی شد همسرش به علت کهولت سن تعادل خودش را از دست داده و از ناحیه سر با مبلمان برخورد و فوت کرده است.

با توجه به تناقض گویی های همسر متوفی به نام «عزت» و با هماهنگی با بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، فرد مذکور برای انجام تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

همچنین با آغاز تحقیقات از همسر متوفی این شخص بارها همان اظهارات اولیه خود را تکرار می کرد تا نهایتا به قتل همسرش با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

براساس گزارش ارسالی پلیس آگاهی متهم اعتراف کرد: در تاریخ ۱۵ آذر برای ویزیت به پزشک مراجعه کرده بودم که پزشک پس از مشاهده مدارک پزشکی عنوان داشت که جهت درمان قطعی نیاز به جراحی دارم؛ زمانیکه به خانه آمده و موضوع را با همسرم مطرح کردم بر خلاف انتظار همسرم گفت که حوصله ی مریض داری ندارد.

وی ادامه داد: از این حرفش بسیار ناراحت شده و با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردیم که ناگهان با برداشتن میز عسلی ضربه ای به سر همسرم وارد کرده و او روی زمین افتاد و... .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.