استقلال و پدیده در دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساووی بدون گل به پایان رسید. حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:

- این دیدار در حضور حدود ۵۵ هزار هوادار استقلال برگزار شد. البته گوینده ورزشگاه تماشاگران حاضر در ورزشگاه را ۴۴ هزار نفر اعلام کرد اما با توجه به تعداد سکوهای پر شده ورزشگاه، تعداد تماشاگران بسیار بیشتر از ۴۴ هزار نفر بود.

- موقعیت‌های از دست رفته استقلال و سوت‌های پرتعداد داور باعث شد تا تماشاگران کلافه شوند. آن‌ها مدام از بازیکنان می‌خواستند که گل بزنند و جسته و گریخته هم به داور بازی اعتراض می‌کردند.

- سوت‌ها و بعضا خطاهایی که از نظر وینفرد شفر باید گرفته می‌شد و گرفته نشد باعث شد که سرمربی استقلال در طول بازی اعتراض زیادی به داور چهارم بکند. البته او از عملکرد بازیکنانش هم راضی نبود و مدام بر سر آ‌ن‌ها فریاد می‌زد.

- تماشاگران استقلال در نیمه دوم همچنان فرهاد مجیدی را تشویق می‌کردند.

- زمانی که خلعتبری در دقیقه ۵۷ تعویض شد، ضمن این که از تعویضش ناراحت بود با تاخیر هم از زمین بازی بیرون رفت که همین مسئله باعث اعتراض شدید تماشاگران استقلال و فحاشی به خلعتبری شد. گل‌محمدی هم زمانی که خلعتبری به روی نیمکت نشست با دست به او اشاره کرد که زیپ دهانش را ببندد و ساکت باشد.

- مارکوس نویمایر در نیمه دوم دو موقعیت بسیار خوب گل‌زنی داشت که هر دوی آن‌ها را از دست داد تا نشان دهد شماره هفت امسال استقلال مانند فرهاد مجیدی قدرت گل‌زنی ندارد.

- زاهدی‌فر در دقایق پایانی بازی به خاطر خطای هند، به صیادمنش کارت زرد دوم را نشان داد و از زمین بازی اخراج کرد. همین کار باعث شد که تماشاگران حاضر در ورزشگاه به شدت به داور فحاشی کنند. وینفرد شفر هم به خاطر این کارت به داور چهارم اعتراض کرد.

- در دقیقه ۹۰ بازی زمانی که ناصحی در محوطه جریمه استقلال سر خورد، هواداران استقلال شعار "پنالتی، پنالتی" سر دادند تا اعتراض خودشان را نسبت به عملکرد داور دوباره نشان دهند.

- پس از پایان بازی رحمتی به سمت زاهدی‌فر رفت تا با او صحبت کند. پس از آن هم پیراهن خودش را به ناصحی، کاپیتان استقلال داد.

- زمانی که زاهدی‌فر قصد خروج از زمین بازی را داشت، تماشاگران استقلال در آستانه تونل به سمت او اشیایی را پرتاب کردند که زاهدی‌فر سعی کند از سمت دیگر زمین به بیرون بروند اما کار سختی در پیش داشت و با اسکورت یگان ویژه و به سختی از ورزشگاه خارج شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.