پژمان منتظری در مصاحبه‌ای جنجالی بعد از تساوی استقلال مقابل پدیده عنوان کرد: نقش داور از همه در بازی پررنگ‌تر بود. استقلال در این چند هفته از داوری ضربه می‌خورد. فرق تیم‌های استقلال با تیم‌های بالاترش همین است. نمی‌دانم چرا در این چند هفته و این چند سال این اتفاقات می‌افتد و به یک تیم کمک می‌کنند اما حق استقلال را نمی‌دهند. مگر یک تیم باید چه‌کار کند؟ زمانی که باید به عنوان مدعی مطرح می‌شدیم، ترمز استقلال را کشیدند. حرفی برای گفتن نمی‌ماند. امیدوارم آنقدر قوی شویم که بتوانیم در چند جبهه بجنگیم.

او در پاسخ به این‌که آیا معتقد است داوری‌ها به سمت یک تیم خاص غش کرده است، گفت:‌ من می‌گویم چرا جایی که باید به حقمان برسیم نمی‌رسیم. دلیل اختلاف امتیازی ما با تیم‌های بالاتر، همین است. روز بدشان، عمد یا غیر عمد به آن‌ها کمک می‌شود. این تماشاگر گناه دارد. به والله گناه دارد. چند سال؟ چند دفعه؟ حق این تیم را بدهید.

بازیکن استقلال افزود: الان که این اتفاق برای استقلال افتاده، برخی شروع به مصاحبه می‌کنند و می‌گویند که در فلان صحنه باید بازیکن استقلال کارت قرمز می‌گرفت یا برای پدیده پنالتی اعلام می‌شد و اگر آن گرفته می‌شد استقلال این می‌شد. بس کنید. استقلال یک گل سالم زد و هیچ بحثی در آن نیست. به راحتی هم حقش را خوردند و تمام شد.

منتظری همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا نگران محرومیت از جانب کمیته اخلاق نیست، بیان کرد: ما که حرف بدی نزدیم. فقط گفتیم گل بود و همه این را قبول دارند. اگر می‌خواهند محروم کنند، کل تیم را محروم کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.