هفته قبل و بعد از پخش آیتمی در برنامه فوتبال یک ، خبرنگاری بعد از پایان بازی مس کرمان در لیگ یک به نادر دست نشان گفت که چرا از گلری به نام گرائیلی در تیمش استفاده می کند. گلری زیر ۲۳ سال که سهمیه امیدهای تیم کرمانی است و در لیگ امیدها برای آنها به میدان می رود. البته امیدی که در سهمیه تیم بزرگسالان است.

نادر دست نشان خیلی تند به این ماجرا واکنش نشان داده بود و چون بحث استفاده از ماورا الطبیعه بود گفته بود:«چطور وقتی این بچه در 16 سالگی در لیگ برتر برای ماشین سازی فرهاد کاظمی در لیگ برتر بازی کرد ، چیزی نگفتید؟ او سهمیه امیدهای ماست و ما روی نیمکت قرارش می دهیم که تجربه کسب کند. بروید ببینید در لیگ امیدها چقدر بازی کرده و چطور بوده است. اگر بحث ماوراالطبیعه باشد چرا وقتی بوده ما بازی هم باختیم یا وقتی نبوده بازی بردیم؟ این آمار ماست چرا جای حمایت از تیم شهرتان به این حاشیه ها دامن می زنید؟» 

دست نشان البته در گفت و گو با خبرآنلاین نکات جالب دیگری هم می گوید . می گوید اگر این حرف هایی که درباره جادو می زنند درست باشد ، چرا نمی گویند همه مربیانی را که با این چوب وارد حاشیه کردند الان بیکار هستند. اگر این نیروها وجود داشت که آنها الان باید صدر جدول می بودند.

سرمربی یک تیم جنوبی و سرمربی یک تیم معروف تهرانی در لیگ های مهم فوتبال مان اخیرا با مشکل روبرو شده اند.

ولی مشکل این است که گلر سوم تیم کرمانی ، فرزند کسی است که در سال های اخیر ، بارها خودش ادعاهای عجیبی درباره قدرت خارق العاده و متافیزیکش کرده است. از ارتباط با دروازه بان معروف ملی پوش تا همکاری با تیم های مختلف. از اینکه یک ستاره ملی پوش پولش را نداد و او هم نفرین کرد و طرف از فوتبال ملی محو شد و کلی از این ادعاها. آقای «گ» پدر البته از نام هایی است که کمیته اخلاق فوتبال ایران هم روی او خساسیت دارد اما واقعیت این است که باید پرسید پسرش دروازه بان هست یا نه؟

فرهاد کاطمی که اسمش درباره این پرونده مطرح شده البته از این بازیکن در 16 سالگی در لیگ استفاده کرده است.  ولی او این بازیکن را به تیمش نیاورده بود . در زمانی که گلر اسپانیایی ماشین سازی را فراری می دهند ، کاظمی که با اخراج گلر بعدی تیمش مهدی اسلامی آچمز شده بوده است به ناچار از گلر سومی که در تیم بوده استفاده می کند. مربی این روزهای پرسپولیس پاکدشت وقتی با این سئوال روبرو شده که آیا واقعا این پسر دروازه بان است یا نه ، به دوستانش گفته است او در رده سنی امید است و برای آنجا گلر بدی نیست.

ماجرا اما این سات که قطعا کمیته اخلاق و سازمان لیگ پیگیر پرونده بوده اند از قبل و اگر این بچه با پیشینه خاص پدرش مشکلی داشته با آن برخورد می کرده یا می کنند. آنچه اما در این پرونده نباید فراموش شود ، این است که اگر دروازه بان 21 ساله ای استعداد دارد و با قد 195 سانتی متری می تواند گلر خوبی باشد ، به جرم اینکه پدرش کیست و چه کرده نباید ترور شخصیت شود. او را باید به اندازه استعداد خودش مورد بررسی قرار داد و قطعا این وظیفه ای است که نهاد های نظارتی در فوتبال یا پی آن را گرفته اند و یا می گیرند تا حقی ناحق نشود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.