در نخستین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی باشگاه‌ها در امارات، امشب (شنبه) تیم‌های فوتبال کاشیما آنتلرز به عنوان قهرمان آسیا و گوادلاخارای مکزیک به عنوان قهرمان جام باشگاه‌های منطقه کونکاکاف به مصاف هم رفتند که این بازی را تیم ژاپنی با نتیجه ۳ بر ۲ برد و راه مرحله نیمه نهایی شد، جایی که باید با رئال مادرید قهرمان اروپا روبه‌رو شود.

کاشیما در حالی این بازی را برد که از دقیقه ۳ تا ۴۹ از حریف مکزیکی خود عقب بود. آنخل زالدیوار در دقیقه ۳ گوادالاخارا را پیش انداخت و در ادامه ریوتا ناگاکی در دقیقه ۴۹، سرژینیو در دقیقه ۷۰ از روی نقطه پنالتی و هیروکی آبی در دقیقه ۸۴ برای کاشیمایی که ماه گذشته پرسپولیس را در فینال لیگ قهرمانان آسیا شکست داد، گلزنی کردند. گوادالاخارا در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده با گلی که پولیدو در ریباند ضربه مهار شده خود او از روی نقطه پنالتی به ثمررساند، اختلاف را به حداقل کاهش داد اما در نهایت بازنده میدان را ترک کرد.

کاشیما در تاریخ ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر) به مصاف رئال مادرید می‌رود. گوادالاخارا هم در همان روز برای کسب رده پنجمی به مصاف بازنده دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی می‌رود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.