جمالی‌نژاد معاون وزیر کشور در مراسم تکریم و معارفه شهردار مشهد با تقدیر از زحمات تقی‌زاده خامسی شهردار سابق مشهد و تبریک به محمدرضا کلایی به‌عنوان جوان‌ترین شهردار مشهد عنوان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های شهر مشهد برای توسعه این کلانشهر استفاده کرد.

 وی افزود: باید مدیریت‌شهری در همه حوزه‌ها ورود پیدا کند یعنی نگاه فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و توسعه‌ای توأم داشته باشد. باید از تمام نیروها و قشرهای مشهد، نخبگان و هنرمندان، تشکل‌ها و... استفاده شود زیرا مشهد نیروی انسانی خوبی دارد و از این ظرفیت‌ها باید استفاده کرد.

همچنین در این مراسم، محمدرضا حیدری رئیس شورای‌شهر مشهد گفت: انتظاراتی که شورای‌شهر در ادامه مسیر مدیریت شهری بر آن تاکید دارد شامل حرکت مدیریت شهری بر محور برنامه عملیاتی مصوب ۹۷-۱۴۰۰ با پیش بینی ۳۵ هزار میلیارد تومان و تلاش برای محقق شدن این مبلغ است

حیدری افزود: شفافیت و انضباط مالی، فسادزدایی، توسعه متوازن با نگاه عدالت‌محور شهر با نزدیک شدن وضعیت شمال و جنوب به یکدیگر، پاسخگویی به افکار عمومی و تعامل و هم‌افزایی در شهر از نکاتی است که شورا بر آن تاکید دارد.

وی در پایان گفت: امیدوارم شهردار جدید مشهد در راه تحقق این خواسته‌ها قدم بردارد تا شاهد افزایش مشارکت مردم در توسعه کلانشهر مشهد باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.