بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی (یکشنبه‌) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مورد بودجه سال ۹۸ توضیحاتی مطرح شد. با توجه به این که مقام معظم رهبری تذکراتی را به دولت برای تعدیل بودجه سال ۹۸ داده بودند، موارد در طول هفته‌ گذشته در جلساتی بین سه قوه و مرکز پژوهش ها و کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: جمع بندی این است که ما نیازمند بودجه واقعی هستیم که بر اساس آن اقدامات تولیدی و عمرانی انجام شود و باید بتوانیم مشکلات بازنشستگان را حل کنیم. با توجه به فشارهای آمریکایی ها باید بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم و با توجه به جمع بندی های انجام شده امیدواریم این بودجه منشاء اثر باشد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که معیشت اولویت دولت و مجلس است، خاطرنشان کرد: موضوعات عمرانی، تولید و کمک به آن جزو مواردی است که باید به دنبال آن باشیم و بودجه را واقعی ببینیم.

نعمتی در پایان اضافه کرد: در ۱۰ روز آینده بودجه به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود، اما در مورد این که بودجه چقدر واقعی باشد تفاهماتی صورت گرفته است و تاکیدمان بر این است که بودجه به صورت واقعی ارائه شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.