علی‌اصغر یوسف‌نژاد این تذکرات کتبی را به شرح زیر قرائت کرد:

عین‌الله شریف‌پور به وزیر بهداشت: اجرایی نشدن دستور شما در خصوص برداشت سقف بیمه سلامت از کارکرد متخصصین بیمارستان شهرستان چالدران به عنوان شهرستان مرزی.

نادر قاضی‌پور به همراه دو نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد: تسریع در تخصیص اعتبارات دریاچه ارومیه.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی به وزیر نیرو: بی‌توجهی به تامین آب شرب و تکمیل پروژه‌های آبرسانی در شهرستان‌های صالح‌آباد، تربت جام و باغ هرز.

عین‌الله شریف‌پور به وزیر دفاع: علی‌رغم مذاکرات حضوری در خصوص مستقل شدن هنگ مرزی چالدران با داشتن ۱۴۴.۶ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکیه به دلیل مدیریت مرز توسط دو هنگ مرزی خوی و باکو عرصه فعالیت‌های گروهک‌ها شده است.

صدیف بدری به رییس جمهور و وزیر کار: تعیین تکلیف مدیریت سازمان تامین اجتماعی و انتصاب مدیر توانمند در اسرع وقت.

محمدمهدی زاهدی به رییس جمهور و وزیر علوم: متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد عدم اختصاص بودجه پژوهشی براساس قوانین کشور بودیم که لطمه زیادی به تولید فناوری‌های نو وارد کرده است. به وزیر نیرو: متاسفانه پروژه سد حوزه انتخابیه با ۹۵ درصد پیشرفت که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمان در سال ۱۳۸۴ بوده متوقف شده است.

منصور مرادی به رییس جمهور: علت عدم تصویب تخفیف سود بازرگانی مرز مریوان که یکسال در هیات دولت مسکوت مانده است، چیست؟

علی کرد به رییس جمهور: عدم رعایت جایگاه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مجموعه دولت که بارها تکرار می‌شود، مخصوصا توهین به آقای درازهی نماینده شهرستان‌ سراوان و عدم عکس‌العمل شفاف دولت و وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی نسبت به این موضوع و جایگاه منتخبین مردم، به وزیر اقتصاد: توهین به ساحت مقدس و جایگاه مجلس شورای اسلامی توسط پرسنل گمرک و عدم عکس‌العمل وزیر اقتصاد نسبت به این توهین.

جلال محمودزاده به وزیر دادگستری: دلیل عدم دقت در واگذاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی چیست؟

نادر قاضی‌پور به همراه دو نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در احداث باند دوم فرودگاه شهید باکری ارومیه.

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب به وزیر کشور، وزیر اطلاعات و وزیر دادگستری: آزادی کارگران بازداشت‌شده شرکت گروه ملی فولاد اهواز.

نادر قاضی‌پور به همراه دو تن از نمایندگان به وزیر نیرو: تکمیل سدهای نیمه تمام کشور، به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تجهیز تمامی راهدارخانه‌های کشور به تجهیزات نوین برف‌روبی.

نادر قاضی‌پور به وزیر دادگستری: تسریع در ارائه‌ گزارش سازمان بازرسی کل کشور در مورد شیشه میرال توسط بانک آینده و بانک شهر، به رییس جمهور: اعمال وضعیت اضطراری اقتصاد مقاومتی در بودجه سال ۱۳۹۸.

بهروز بنیادی به وزیر صنعت، معدن و تجارت: اعتراض بخشی از جامعه به نحوه‌ توزیع مواد غذایی در طرح تنظیم بازار.

نصرالله پژمانفر به وزیر کار: لزوم نظارت و کنترل بازار لوازم توانبخشی و بهداشتی درمان مورد نیاز معلولین.

سید قاسم جاسمی به وزیر بهداشت: عدم رضایتمندی مردم کرمانشاه در خصوص بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که نشأت گرفته از سوء‌مدیریت رییس دانشگاه و معاونین ایشان می‌باشد، به وزیر کار: لزوم اتخاذ تدبیر لازم جهت رفع مشکلات معلولان با توجه به تورم و افزایش هزینه‌های زندگی.

بهروز بنیادی به وزیر کشاورزی: با توجه به افت زعفران، دستور ورود شرکت تعاونی روستایی برای خرید این محصول را بدهید.

محمد قسیم عثمانی به وزیر آموزش و پرورش: توجه به حق مناطق مرزی در خصوص معلمان شهرستان بوکان.

جلال محمودزاده به وزیر آموزش و پرورش: چرا حق و حقوق فرهنگیان استان آذربایجان غربی در زمینه ۲۵ درصد مناطق عملیاتی پرداخت نمی‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.