برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) صبح پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: مدیرعامل جدید چند روز پیش آمدند و فرصتی نبود که دور هم باشیم. یک روز قبل از بازی به این سمت منصوب شدند. دیروز جلسه‌ای داشتیم تا ببینیم چگونه مشکلات جاری را حل و مسائل مالی را تنظیم کنیم. کمی هم درباره اردوها بحث کردیم. عرب نمی تواند یک شبه تغییرات فاحش ایجاد کند. اردو را سر حال و بانشاط و با شوق فراوان پیگیری کنیم.

برانکو درباره اعتصاب بازیکنانش گفت: دیروز هم گفتم که با گروه بازیکنان و کادر جلسه داشتیم تا ببینیم چگونه مشکلات را حل کنیم. البته یک نهار مشترک با اسپانسر داشتیم و پس آن نیز جلسه با مدیرعامل بود و نیازی نبود که بیتشر از نیم‌ساعت تمرین کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جذب طارمی گفت: نمی‌دانم طارمی چه‌ها گفته و توجه هم نخواهم کرد. بازیکنانی که جذب کردیم، مهدی شیری، مهدی شریفی، مهدی ترابی و سروش رفیعی هستند. درباره بازیکنان بعدی که بخواهند جذب شوند، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. هنوز سه بازیکن دیگر می‌خواهیم اما شرایط مختلفی نظیر بودجه ما، شرایط باشگاه‌ها آنها و مسائل دیگر دارد. ما فعلا گروه اول بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب کردیم.

او درباره مصاحبه سروش رفیعی عیله کی‌روش هم گفت: چرا از من این سوال را می‌پرسید؟ این سوال باید از رفیعی پرسیده شود. من نمی‌توانم حرف دیگران را تفسیر کنم. پس از این دیگر درباره تیم ملی از من سوال نکنید. تمام هواداران، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس حمایت کامل خود را از تیم ملی اعلام می‌کنند. فرقی نمی‌کند مربی "مصطفی" باشد یا شخص دیگری! تیم ملی شخصی نیست و برای همه مردم است، حتی برای ما خارجی‌ها. اگر تیم ملی موفق شود، موفقیت من هم هست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.