سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور به محورهای مواصلاتی همراه با بارش باران اشاره کرد و گفت: در اکثر محورهای مواصلاتی استان ایلام، محور درگز- قوچان استان خراسان رضوی، محورهای بهشهر-ساری و کیاسر در استان مازنداران، ارومیه- تبریز، ارومیه- مهاباد، پیرانشهر- نقده در آذربایجان غربی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

 

وی با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی همراه با مه گرفتگی نیز اظهار کرد: مه گرفتگی همراه با کاهش دید در اغلب محورهای استان خراسان رضوی، خوزستان، کرمانشاه، کردستان، محور جلفا- مرند، جلفا ارومیه و مراغه - هشترود در آذربایجان شرقی و محور ماهدشت اشتهارد در استان البرز گزارش شده است.

 

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا با بیان اینکه در حال حاضر در هیچ یک از محورهای مواصلاتی بارش برف گزارش نشده است، به رانندگانی که قصد آغاز سفر طی امروز و فردا دارند هشدار داد و گفت: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی امشب و فردا محورهای مواصلاتی در ارتفاعات و کوهستان‌ها برف‌گیر خواهد بود. به همین دلیل از رانندگانی که قصد سفر دارند می‌خواهیم تا ضمن رعایت نکات ایمنی از همین الان تمهیدات لازم را رعایت کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.