کرانچار درباره دومین بازى تیم فوتبال امید ایران مقابل سوریه اظهار داشت: ما بازى اول را با عملکرد و نتیجه خوبى تمام کردیم. حالا در آستانه دومین بازى شناخت خوبى نسبت به حریف داریم همانطور که آنها هم تیم ما را مى‌شناسند. البته بدون تردید در بازى دوم تغییرات زیادى خواهیم داشت و مى‌خواهیم به بازیکنان دیگر خودمان هم میدان بدهیم.

سرمربى تیم امید ادامه داد: چند هدف مهم را دنبال مى‌کنیم، اول اینکه روند بردها در بازى‌هاى دوستانه همچنان دنبال شود، دوم اینکه توانایى سایر بازیکنان را مورد ارزیابى قرار بدهیم و البته تردید نداریم که آنها هم نفرات باکیفیتى هستند. همچنین مسئله مهم این است که نمایش و نظم خوبى در زمین داشته باشیم. در برنامه‌هاى تهاجمى هماهنگ و خطرساز ظاهر شویم و با بهترین عملکرد به خواسته‌هاى خودمان برسیم.

کرانچار در پایان پیرامون اردوى کیش گفت: به عقیده من بهتر از این ممکن نبود. وضعیت اقامت و تمرینات عالى بود همچنین شرایط ایده‌آل آب و هوایى به ما کمک کرد. مى‌دانیم که در تهران هواى سرد و بارندگى در این روزها تمرینات را تحت تاثیر قرار مى‌داد اما در جزیره کیش شرایط ایده‌آل بود.امیدواریم برنامه‌هاى آماده‌سازى تیم به همین شکل دنبال شود تا با آمادگى کامل براى انجام مسابقات فروردین‌ماه آماده شویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.