رئیس آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر گفت: فردی که به طور موقت و بدون هماهنگی جایگزین راننده سرویس مدرسه شده بود به قصد آزار و اذیت یک دانش آموز دختر موجب ترس و وحشت وی شده که موضوع در دست بررسی است.

مجتبی دیناروند به زمان این حادثه اشاره نکرد اما اظهار داشت: راننده اصلی مینی بوس فوق الذکر بدون هماهنگی با آموزش و پرورش ماهشهر در آن روز از شخصی به عنوان راننده جایگزین استفاده کرده و راننده جایگزین هنگام انتقال دانش آموزان به منزل و زمان پیاده کردن آخرین فرد از سرویس، به قصد آزار و اذیت موجب ترس و وحشت یک دانش آموز دختر دبیرستانی شده است.

وی افزود: خانواده دانش آموز مذکور پس از اطلاع از این موضوع شکایتی تنظیم کرده و به مراجع ذی صلاح ارائه کرده است که مسیر قانونی را طی می کند.

رئیس آموزش و پرورش ماهشهر عنوان کرد: این اداره به محض مطلع شدن از این مسئله سریعا قراداد پیمانکار مورد نظر را لغو کرده و هم اکنون ۲ راننده متخلف نیز در بازداشت به سر می برند.

دیناروند در پایان خاطرنشان کرد: در عین حال آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر با تنظیم شکایت علیه پیمانکار و ۲ راننده متخلف با جدیت این پرونده را پیگیری می کند.

۴۵ هزار و ۶۲۶ دانش آموز ماهشهری در ۲۳۴ مدرسه تحصیل می کنند.

ماهشهر در جنوب خوزستان و در فاصله ۱۱۰ کیلومتری اهواز قرار دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.