سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های به عنف در پوشش مسافرکش از سوی ۶ نفر در مناطقی از پرند، ملارد، فردیس و هشتگرد پیگیری موضوع به منظور شناسایی سارقان در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله با انجام اقدامات ویژه فنی و اطلاعاتی اعضای باند شناسایی و در نقاط مختلف کرج و تهران دستگیر شدند.

نادربیگی بیان داشت: سارقان به عنف که ۴ مرد و ۲ زن بودند به عنوان مسافر سوار خودروها شده و طی مسافتی با تهدید اسلحه و ضرب و شتم رانندگان، اموال آنها را به همراه خودروها به سرقت برده و متواری می‌شدند.

وی با بیان اینکه سارقان مسلح پس از سرقت خودروها، مجدد اقدام به مسافرکشی می‌کردند و کارت‌های بانکی افراد را همراه با رمز گرفته و طلا و ساعت می‌خریدند، گفت: از سارقان دستگیر شده ۲ قبضه اسلحه، افشانه، شوکر برقی، یک دستگاه خودرو پژو پارس، تعدادی گوشی تلفن همراه، ضبط، باند و طلای مسروقه کشف شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر ۴۲ فقره سرقت به عنف و مسلحانه در شهرهای پرند، ملارد ، فردیس و هشتگرد اعتراف کردند.

نادربیگی، با توجه به احتمال سرقت اعضای این باند از افراد متعدد، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کرج ، دستور چاپ تصاویر بدون پوشش ۴ نفر از متهمان (یک زن و ۳ مرد ) را که نقش اصلی در سرقت‌ها داشتند در رسانه‌های جمعی صادر کرده است.

13971001000909_Test_PhotoN

 بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته‌اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج ، بلوار تعاون مراجعه کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.