تیم فوتبال استقلال در نظر دارد از اولین خریدش که هافبک اربکستانی است رونمایی کند که البته تا به این لحظه این انتقال عملی نشده است.

استقلالی‌ها برای تقویت تیم در خط هافبک تا جایی با جپاروف به مذاکره پرداختند که حتی این بازیکن حاضر شده با دریافت طلب باقی مانده از قبل و بخشی از پیش قرارداد جدیدش دوباره پیراهن استقلالی‌ها را بر تن کند.

جپاروف این روز‌ها منتظر تماس مدیران استقلال است تا با حضور در ایران بتواند طلبش را دریافت کند و برای عقد قرارداد جدید پای میز مذاکره بنشیند.

با شرایطی که این روز‌ها مدیران استقلال دارند به شدت به دنبال تامین منابع مالی برای پرداخت طلب جپاروف و حتی پرداخت پیش قرارداد او هستند، اما در این میان هافبک ازبکستانی در پیامی در یکی از صفحات مجازی به نکته عجیبی اشاره کرد.

جپاروف در پیامی نوشت:

"خیلی وقت است که منتظرم و باشگاه قول پرداخت مطالباتم را داده است، اما تا کنون اتفاقی رخ نداده است. زمانش فرا رسیده و من نمی‌توانم زیاد صبر کنم."

به هر ترتیب جپاروف روی حرف استقلالی‌ها حساب کرده و مدیران استقلال هم در نظر دارند طبق خواسته شفر او را پس از حضور در تست‌های پزشکی و فنی جذب کنند تا تیمشان در نیم فصل دوم تقویت شود.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.