او نوشت: «ظاهرا خبرهای غیرقطعی، قطعی شده است و اکران «آن زمستان» به خاطر برخی نگاه‌های آقایون متوقف بر برخی اصلاحات بیان شده. فعلا سکوت می‌کنم».

این توییت با واکنش برخی کاربران مواجه شد که درباره این توقف سؤال کرده بودند. او در پاسخ به برخی از سؤالات گفته است: «فعلا سکوت می‌کنم».

یکی از کاربران سؤال کرده است که «آقای مصباح همراهی کرده و دیگران مانع می‌شن؟!». رجبی در پاسخ به این سؤال گفته است: «سکوت می‌کنم دیگه».

مستند آن زمستان، متمرکز بر زمستان سال ۱۳۹۴ یعنی موسم انتخابات مجلس دهم و خبرگان پنجم همچنین روند منتهی به انتخاب‌نشدن مصباح‌یزدی است که سعی می‌کند با نزدیک‌شدن به آیت‌الله مصباح، برش‌هایی از کنشگری سیاسی او در کنار زندگی شخصی‌اش را به تصویر بکشد.

در بخشی ازفیلم، بعد از پایان انتخابات که مشخص شده آیت‌الله مصباح از ورود به مجلس خبرگان بازمانده است، جمعی از اصولگرایان به دیدارش می‌روند. یکی از آنها از او درخواست گرفتن عکس مشترک می‌کند. مصباح‌یزدی در پاسخ می‌گوید: «در خانه‌ات حوض داری؟» روحانی با تعجب سؤال می‌کند چطور؟ مصباح‌یزدی پاسخ می‌دهد: «در قدیم عکس را برای دو جا می‌گرفتند؛ یک‌ جا سر حوض که بچه را بترسانند و یک ‌جا لب قندون». شاید این بخش‌های فیلم به مذاق برخی خوش نیامده است به‌ویژه که در سال‌های اخیر از مصباح‌یزدی مصاحبه‌های کمتر یا حتی تصاویر کمتری در رسانه‌ها منتشر شده است. بیشترین چیزهایی که از او می‌دانیم، همان‌هایی است که از خلال سخنرانی‌هایش گاه و بیگاه منتشر می‌شود. درواقع بعد از دوران احمدی‌نژاد، رئیس مؤسسه امام خمینی هم گوشه‌گیرتر شده است. فیلم شاید کمکی به شناخت بیشتر او می‌کرد اما مشخص نیست که در صورت اصلاحات چقدر دستخوش تغییر شود و چهره روتوش‌شده‌تری از آیت‌الله ارائه شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.