اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار دوستانه برابر فلسطین در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد شرایط تیم گفت: چمن های خوبی اینجا داریم و امکانات خوبی داریم. خدا را شکر تمرینات خوبی در هوای خوب داشتیم و بچه ها هم سر حال هستند. آدم می تواند با این چمن خوب تفاوت در تمرینات را احساس کند و انشاءالله فردا هم اولین بازی دوستانه را جلوی تیمی برگزار کنیم، که می تواند ما را اذیت کند. تیم فلسطین پیشرفت کرده و تست خوبی برای تیم ما خواهد.

کاپیتان تیم ملی در خصوص صحبت های روز گذشته کارلوس کی روش که گفته بود، رویای فوتبال ایران حضور در نیمه نهایی جام ملت های آسیا است، توضیح داد: باور کنید ما هر روز در فکر این موضوع هستیم وهر روز به خاطر جام ملت ها تمرین می کنیم تا مردم را خوشحال کنیم. خیلی وقت است که منتظر بردن این جام هستیم ولی آسان نیست، چون تیم ها پیشرفت کرده اند و قوی تر شده اند. به هر حال بازی هم در کشور امارات است و برای کشورهای عربی خانه به حساب می آید که برای ما کار سخت تر می شود ولی ما تیمی قوی داریم. خیلی از تیم ها به نتایج دو بازی دوستانه ما نگاه می کنند و ما می توانیم به آنها نشان دهیم که قوی هستیم و آماده. کار سخت است ولی امیدواریم بتوانیم تلاش کنیم.

دژاگه در ادامه و در پاسخ به این سوال که روز گذشته کارلوس کی روش حضور ایران و البته سه تیم دیگر (کره جنوبی، ژاپن و استرالیا) را به دلیل زیرساخت هایی که دارند، در نیمه نهایی قطعی دانسته است و انتقادات و هجمه هایی که نسبت به صحبت های کی روش ایجاد شده و اینکه کدامیک صحیح تر است، بیان کرد: همیشه تیم های قوی بوده اند و هستند. در جام ملت های قبلی هم استرالیا و کره جنوبی تا فینال آمده اند و فکر می کنم این بار هم تیم های قوی بیایند و ما هم نشان دادیم که ما هم تیمی قوی هستیم و ما هم می رویم تا جام ملت ها را ببریم. آقای کی روش درست گفته، سه تیمی که گفتند می توانند بسیار خطرناک باشند ولی تیم های عربی هم می توانند خطرساز باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.