با استفاده از اپلیکیشن و وبسایت ترب می‌توانید آخرین قیمت دلار و ارز، قیمت موبایل و خودرو و هر کالای دیگری را در بین بیش از ۵۰۰ فروشگاه معتبر مقایسه کنید و ارزان‌ترین فروشنده بازار را با یک جست‌وجوی ساده پیدا کنید.

کار با ترب بسیار راحت است. کافی است اسم محصول مورد نظر را در ترب بنویسید و بقیه کار را به ترب بسپارید و در کسری از ثانیه مقایسه قیمت‌های فروشگاه‌های مختلف را مشاهده کنید. در ترب علاوه بر جست‌وجو بر اساس نام محصول، از دسته‌بندی‌ها نیز می‌توانید محصول مورد نظر را پیدا کنید. برای مثال از دسته‌بندی قیمت موبایل می‌توانید، قیمت انواع موبایل موجود در بازار را بر اساس فیلترهای محبوب‌ترین و کمترین قیمت و یا بر اساس برند لپ‌تاپ جست‌وجو کنید

برای مثال در تصویر زیر لیست قیمت گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 در بین فروشندگان مختلف را می‌بینید.

قیمت موبایل در ترب

در به روزسانی جدید قیمت دلار و ارز و قیمت سکه از منابع مورد تایید بانک مرکزی به ترب اضافه شده است. که کاربران می‌توانند آخرین قیمت دلار مورد معامله در صرافی‌ها را از سامانه سنا و قیمت سایر ارزها را مشاهده کنند.

برای مثال در تصویر زیر نمودار تغییر قیمت سکه بهار آزادی در روزهای گذشته را می‌بینید.

قیت موبایل - ترب

یکی از پرطرفدارترین بخش‌های ترب، قیمت خودرو هست که به تازگی افزوده شده است و که ترب قیمت خودرو را از بین نمایشگاه‌های خودرو و وبسایت‌های ثبت آگهی خودرو جست‌وجو و مرتب می‌کند.

اگر تصمیم به خرید دارید، حتما قبل از خرید برای اطلاع از قیمت بازار و فروشندگان معتبر از ترب استفاده کنید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.