رضا فتاحی درباره آغاز دور جدید تمرینات سپاهان برای آمادگی هرچه بیشتر جهت حضور در رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور و حضور در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: تمرینات سپاهان از روز شنبه هشتم دی ماه زیر نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان آغاز می‌شود، و وضعیت مصدومان تیم نیز روز شنبه و با آغاز تمرینات مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: اردویی برای آماده‌سازی تیم در کیش در نظر گرفته‌ایم اما برگزاری آن به نظر مستقیم امیر قلعه‌نویی بستگی دارد و تکلیف آن هفته آینده مشخص می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره خبرهایی مبنی بر پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای جذب مهرداد محمدی و عزت پورقاز خاطرنشان کرد: هیچ درخواستی از سوی این باشگاه مبنی بر جذب محمدی و پورقاز برای باشگاه سپاهان ارسال نشده است و صحبت‌های مطرح شده در حد شایعه است.

وی درباره دعوت پیام نیازمند به تیم  ملی گفت: امیدواریم پیام جزء لیست نهایی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باشد، نیازمند از لحاظ اخلاقی، رفتاری و فنی جزء بهترین بازیکنان ۶ ماه گذشته لیگ برتر محسوب می‌شود و امیدواریم با توجه به کیفیت بالای بازیکنان سپاهان در آینده بازیکنان بیشتری از این تیم به تیم ملی دعوت شوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.