نشریه آس اسپانیا به نقل از یک منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا نوشته است که نیمار پس از گذشت دو سال از زمان خروجش از این باشگاه و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن همچنان در فکر پیدا کردن راهی برای بازگشت به نوکمپ است.

این نشریه نوشته است که بازگشت نیمار به بارسلونا در آینده‌ای نزدیک با توجه به ۲۲۲ میلیون یورویی که پاری‌سن‌ژرمن بابت خرید او پرداخته، تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد، اما با این وجود بازیکن برزیلی PSG همچنان ناامید نیست.

قرارداد پنج ساله‌ای که پاریسی‌ها با نیمار منعقد کرده‌اند برای سال ۲۰۱۹ شامل بند فسخ قرارداد نیست و این بدان معناست که هر تیمی که خواهان عقد قرارداد با نیمار باشد باید با PSG‌ وارد مذاکره شود. این قرارداد اما برای سال ۲۰۲۰ دارای بند فسخی است که به مشتریان نیمار اجازه می‌دهد با پرداخت ۱۶۰ میلیون یورو او را به خدمت بگیرند.

آس به نقل از منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا نوشته است: تماس‌های نیمار بی‌وقفه هستند. مشکل اما این است که مشخص نیست این موضوع برای پاری‌سن‌ژرمن خوشایند خواهد بود یا نه. برای تابستان سال آینده بندی برای فسخ قرارداد وجود ندارد، اما برای سال ۲۰۲۰ غرامت فسخ قرارداد ۱۶۰ میلیون یوروست.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که بارسلونا برای پس گرفتن نیمار از پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر چاره‌ای جز انتظار کشیدن ندارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.