مراسم بازگشایی مجدد خانه کشتی محمد بنا با حضور ندا شهرزاد رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و هیئت همراه، علی توکلی شهردار منطقه و مدیران شهری برگزار شد.

 

توکلی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از فعالیت مجدد این مکان افزود: حضور جوانان در مجموعه‌های ورزشی علاوه بر رونق و آبادانی منطقه اوقات فراغت آنها را پربار و استعدادهای ورزشی آنها را شکوفا می کند.

 

شهردار منطقه ۱۹ خاطرنشان کرد: خانه کشتی محمد بنا که بیش از پنج ماه از تعطیلی آن می‌گذرد فعالیت خود را در زمینه رشته‌های کشتی، بدنسازی و ورزش‌های رزمی آغاز کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: از آنجایی که شهر ورزش بوستان بزرگ ولایت برای برپایی جشنواره‌های ورزشی تفریحی و مسابقات از ظرفیت بالایی برخودار است می توان با مشارکت سازمان ورزش شهرداری تهران زمینه فعالیت هرچه بیشتر این مکان ورزشی را برای بهبود سلامت جسمی و اجتماعی شهروندان فراهم کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، گفتنی است خانه کشتی محمد بنا با مساحت ۴۶۰۰ متر مربع مجهز به دو سالن کشتی نونهالان و بزرگسالان، سالن بدنسازی، سالن چندمنظوره، سالن رزمی و ایروبیک، سونا و جکوزی، اتاق ماساژ، بوفه و پارکینگ است.

بر اساس این گزارش خانه کشتی محمد بنا واقع درشهرک شریعتی خیابان ماهان، بلوار شکوفه ضلع جنوب غربی بوستان شریعتی همه روزهای هفته بجز ایام تعطیل از ساعت ۱۶ تا ۲۳:۳۰  ویژه آقایان آماده ارائه خدمات ورزشی به شهروندان می باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.