مذاکره با رضا قوچان‌نژاد خیلی پیش از این‌ها آغاز شد و عجیب اینکه هنوز به نتیجه نرسیده است. دلیلش را مسائل خانوادگی گوچی عنوان کرده‌اند اما انگار پیشنهادهای دیگرش خیلی جدی‌تر از این مسائل است که او را تا امروز معطل کرده.

حالا پرسش این است که اصلا روی جدایی گوچی از آپوئل می‌شود حساب کرد یا نه؟ پاسخی که مدیر برنامه‌های این بازیکن داده اما نشان می‌دهد که بعد از پاسخ مثبت از سوی گوچی باید در انتظار مذاکره با تیم قبرسی ماند.

پرسپولیسی‌ها اما آنقدر وقت ندارند که بتوانند خیلی منتظر بمانند و برانکو هم همیشه مصر است که تازه‌واردها هر چه زودتر تمریناتشان را با تیم شروع کنند که البته فعلا پرسپولیس تعطیل است اما آقای سرمربی انتظار دارد خریدهای تازه باشگاه را از همان تمرین اول در اختیار داشته باشد. همین اصرار اوست که باعث شده باشگاه برای رضا قوچان‌نژاد مهلت تعیین کند.

مدیران پرسپولیس که فکر نمی‌کردند قوچان‌نژاد اینقدر منتظرشان بگذارد، از طریق مدیر برنامه‌های این بازیکن به او پیغام داده‌اند که هر چه زودتر جواب نهایی خود را اعلام کند تا در صورت منتفی شدن انتقالش، باشگاه فرصت مذاکره با گزینه‌های دیگر را از دست ندهد. پرسپولیسی‌ها تا جمعه به قوچان‌نژاد فرصت داده‌اند که پاسخ نهایی‌اش را درباره حضور در تیم برانکو اعلام کند و بعد از آن، می‌روند سراغ گزینه‌های بعدی که احتمال رخ دادن این اتفاق بیشتر است چرا که گوچی و مدیر برنامه‌هایش هنوز تصمیم نگرفته‌اند.

همین دیروز بود که مدیر برنامه‌های این بازیکن یعنی محمودرضا فاضلی از پیشنهادهای بسیار و متفاوت قوچان‌نژاد گفت و البته تاکید کرد که تصمیم‌گیری را گذاشته‌اند برای بعد از جام ملت‌ها.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.