تیم تراکتورسازی تبریز در نیم فصل اول لیگ برتر عملکرد پر فراز و نشیبی داشت و در نهایت کار خود را در رده‌ی چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر تمام کرد.

این تیم در این فصل دو مهاجم گلزن و زهردار خارجی را در نوک پیشانی خط حمله خود می‌دید که عملکرد این دو فراتر از حد انتظار بود و هواداران این تیم از حضور آن‌ها خرسند بودند و نمایش‌های آنها تی‌تی‌ها را شگفت‌زده کرده بود.

استوکس در یازده بازی توانست ۸ گل به ثمر برساند و هری اروین هم در چهار مسابقه توانست سه گل بزند. این آمار فوق‌العاده نوید این را می‌داد که تراکتورسازی تبدیل به یکی از تیم‌های مدعی جدول شود و نیم فصل را با رتبه‌ی بهتری به پایان برساند اما جدایی نابهنگام این دو از تیم تراکتورسازی تمام معادلات را بر هم زد و باعث شد تیم محبوب شهر تبریز بازی‌های باقیمانده تا آخر نیم فصل را بدون مهاجم نوک به پایان برساند.

همین عامل باعث شد تا مسئولان باشگاه به صرافت بازگرداندن این دو بازیکن افتاده و با انجام مذاکرات فشرده با استوکس و اروین آن‌ها را راضی به بازگشت کنند.

گویا تلاش زنوزی و دوستان نتیجه داده و استوکس و اروین در آستانه بازگشت به جمع تی‌تی‌ها هستند و باید شاهد حضور این زوج زهردار در خط حمله‌ی تراکتورسازی در نیم فصل دوم باشیم باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.