سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در نشست شنبه های انقلاب که با عنوان چهل سال توطئه چهل سال مقاومت برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در آستانه جهش قرار دارد و ابلاغ الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت از سوی رهبر انقلاب نیز بر همین اساس است. در چهل سال گذشته توطئه ها و دشمنی های پیچیده ای علیه ما وجود داشته که هرکدام از آنها برای نابودی یک کشور و منطقه کافی است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ٤٠ سال مقاومت و همراه آن پیشرفت نیز کرده است، گفت: فروپاشی و شکست هیمنه آمریکا از روز پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اتفاق افتاد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: یکی از توطئه های بین المللی در ٤٠ سال اخیر علیه ملت ایران مسئله حقوق بشر است که اخیرا هم بیانیه ای علیه ما صادر کردند؛ این در حالی است که سعودی با ٣٠ هزار زندانی سیاسی و جنگ و کشتار مردم یمن و سطح پایین حقوق بشر، عضو شورای حقوق بشر سازمان ملل است.

سردار وحیدی اظهار داشت: تروریسم، توطئه دیگریست که علیه ما به کار بسته اند. می گویند ایران کشور حامی تروریسم است درحالی که رژیم صهیونیستی رسما ترورهای خود مانند ترور فتحی شقاقی و یا دانشمندان هسته ای ما را رسما اعلام کردند و ابایی هم از بیان آن ندارند. یکی از استراتژی های دیگر دشمن تبلیغ در خصوص فساد سیستمی و تبدیل آن به بهانه ای برای تحریم است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی تصریح کرد: بحث FATF موضوع فنی یا مبارزه با پولشویی نیست. در حالی ایران را جزو کشورهای با ریسک بالای مقابله ای قرار داده اند که خودشان اعلام کرده اند مسیر اصلی تامین مالی داعش از ترکیه است. شاید بتوان گفت دو سوم کنوانسیون های مختلف که در جهان به وجود آمد، پس از انقلاب بوده که برای به کنترل درآوردن کشورها با پشتوانه جهانی است.افق پیش روی ما تا ٥٠ سال آینده مشخص شده است. انقلاب اسلامی از تمام توطئه ها سربلند بیرون آمده و امروز قوی تر از هر زمان دیگری و با اقتدار ایستاده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.