شبکه تلویزیونی راشا تودی روز شنبه نوشت: مهاجم تمام نشدنی پیشین تیم رئال مادرید در دقیقه دوم بازی تیم جدیدش مقابل سامپدوریا با یک شلیک کوتاه، «امیل آئودرو» دروازه بان حریف را مغلوب کرد.

رونالدو با این گل آمار گل های خود را در سری آ ایتالیا به ۱۳ رساند و از این حیث به تنها بازیکن پرتغالی تاریخ سری آ تبدیل شد که در یک دوره، موفق به ثبت چنین آماری از خود می شود.

ستاره پرتغالی بانوی پیر، با ثبت این رکود، از «رویی باروس» هم وطن خود که در فصل ۱۹۸۸ – ۱۹۸۹ در پیراهن یووه موفق شده بود تا ۱۲ گل به ثمر برساند، پیشی گرفت.

اگرچه برخی افرد ممکن است این گونه استدلال کنند که ما بیش از اندازه در قلمرو تخصصی رونالدو و همچنین بزرگ ترین رقیب وی یعنی «لیونل مسی» که همان گل زدن و رکورد زدن است، وارد شده ایم اما تازه ترین رکوردی که رونالدو از خود برجای گذاشته، نشان می دهد که فوق ستاره پرتغالی تا چه اندازه به زندگی در تورین، ایتالیا و سری آ خو پیدا کرده است.

علاوه بر این، رونالدو با این گل نام خود در کنار «کریستوف پیاتک» مهاجم تیم جنوا در صدر فهرست برترین گلزنان سری آ قرار داد؛ با این تفاوت که کاپیتان تیم ملی پرتغال پنج پاس گل نیز به نام خود ثبت کرده اما مهاجم جنوا از این حیث کاملا بی نصیب است.

یوونتوسِ صدرنشین با پیروزی ۲ بر یک مقابل سامپدوریا توانست تا رکورد شکست ناپذیری خود را تا اینجای فصل جاری، به عدد ۱۹ برساند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.