ابراهیم محمدولی با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرآنلاین افزود: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به صورت غیر رسمی به قیمت ۳میلیون و ۵۰۰هزار تومان ، هر قطعه نیم سکه یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و سکه های یک گرمی نیز ۶۵۰ هزار تومان داد و ستد می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این قیمت ها تا ساعت ۱۲ ظهر است و به حتم در ساعات آینده شاهد تغییراتی در این نرخ ها خواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: به اعتقاد بنده نرخ ها کاهشی خواهد شد و این روند تا پایان هفته ادامه می یابد.

محمدولی درباره میزان حباب سکه توضیح داد: حباب سکه اکنون ۲۵۰ هزار تومان است.

وی افزود:‌هر مثقال طلای ۱۷ عیار با قیمت یک میلیون و  ۴۸۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۳۶ هزار تومان معامله می شود. اونس جهانی طلا نیز امروز به قیمت ۱۳۰۰دلار و ۴۰ سنت رسید که نشان دهنده افزایش قیمت این لفز گرانبهاست.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: دربازارهای جهانی باید توجه داشت که امروز شنبه به عنوان روزهای آخری کاری و همچنین تعطیلات ژانویه است و در اصل قیمت ها در روز دوشنبه به طور رسمی اعلام خواهد شد. 

وی خاطر نشان کرد: قیمت فلزات گرانبها در بازارهای جهانی رو به افزایش است و به اعتقاد بنده تا پایان امسال قیمت طلای جهانی تا ۱۴۰۰دلار افزایش خواهد یافت. 

محمدولی عنوان کرد: با توجه به مدیریت و نظارت اعمال شده در بازار ارز و  کنترل عرضه و تقاضا به نظر می رسد که افزایش قیمت جهانی طلا تاثیر چندانی بر افزایش قیمت ها در بازار سکه و طلای ایران نگذارد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.