پرویز مظلومی در حاشیه بازی دوستانه تیم رسانه ورزش و تیم منتخب سرخابی درباره پیش بینی از نتیجه گیری تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: انتظار از تیم ملی ما بالاست، تیم ملی بازیکنان خوبی دارد و واقعا یکی از امیدهای قهرمانی است. نباید احساسی فکر کنیم و سرمربی پشت سر تیم است که ۸ سال به همراه آنها بوده و همین نکته مهمی است.

او ادامه دارد: او به تیم ملی بدهکار است، ان شاء الله این جام را به مردم ایران اهدا کند و آنها را شاد کند، توقع بیشتر از این هم نیست. همه می‌دانند که تیم ملی ما در بهترین شرایط حضور دارد. با این شرایط اقتصادی یک ماه اردوی خوبی داشتند و اردوی خارج از کشور هزینه بر است و فدراسیون و وززارت ورزش و جوانان همکاری کرده‌اند. نباید اسیر ضربات پنالتی شوند و امیدوارم برای آن فکر کرده باشند.

مظلومی درخصوص اینکه کی روش اعلام کرده تیم ملی ما مدعی عنوان قهرمانی نیست، اظهار داشت: این دیگر سیاست های سرمربی است، شما ببینید که بازی اول با اینکه بازی راحتی است را سخت گرفته است. نمی‌شود از الان توقعات رابالا برد و این کاری است که آقای کی روش انجام داده است. مطمئن باشید که خودش هم خبر دارد جزو مدعیان قهرمانی هستیم.

سخنگوی کمیته استقلال درباره پیوستن فرهاد مجیدی به کادرفنی آبی پوشان گفت: بالاخره باشگاه مدیری دارد و جریانات را می‌گوید. قرار شده وقتی موضوعی نهایی شد درباره آن صحبت کنند. آقای مجیدی از بازیکنان محبوب استقلال بوده و به مربیگری علاقه مند بود و آقای شفر تصمیم گرفته ایشان را بیاورد و امیدواریم بتواند به تیم کمک کند. بالاخره کمیته فنی خروجی‌هایی دارد و قبلا هم اعلام کرده بودیم که کادرفنی نیاز دارد که تقویت شود. ما روی مربیان استقلالی و ایرانی تاکید داشتیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.