حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، اظهار داشت: ماندگاری و زنده بودن انقلاب یک معجزه الهی و ولایت فقیه یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌ها و هدیه خداوند برای مردم است.

وی با اشاره به تلاش‌های استکبار جهانی برای براندازی نظام، گفت: دشمنان با درست کردن جبهه‌ای عظیم، وسیع، نامتجانس و واحد می‌خواهند به عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند، اما سنگرنشینان این جبهه هرگز اجازه دست‌درازی دشمن به این مرز و بوم را نخواهد داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمن با اسلام و روحیه جهادی و انقلابی‌گری مشکل دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده و موجودیت و شاخص‌های ابهت دشمنان را با مشکل جدی مواجه کرده است.

وی گفت: علی‌رغم تمام توطئه‌ها، فتنه‌ها و تلاش‌های جبهه استکبار، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی روز به‌ روز قوی‌تر شده و انقلاب اسلامی هرگز توقف نداشته است. صف‌آرایی و مقابله دشمنان و جبهه استکبار در مقابل انقلاب بیانگر زنده بودن انقلاب، پویایی و حرکت رو به پیشرفت نظام بوده و همین کینه‌توزی‌ها و توطئه‌های روزافزون دشمن ضرورت پاسداری از انقلاب را بیش از پیش واجب‌تر کرده است.

وی انقلاب اسلامی را الگوی جهانی برشمرد و اظهار کرد: صدور انقلاب اسلامی علاوه بر الگوپذیری ملت‌ها، الگوگیری دولت‌ها را نیز به دنبال داشته و این دلیل عمده عصبانیت و تحریم‌های آمریکایی‌هاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در آستانه جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: در این ۴۰ سال اخیر «بصیرت و پیوند امت با ولایت» انقلاب را از گردنه‌های سخت در برابر فتنه‌های سخت و دشمنی دشمنان عبور داده و تابعیت و پیروی از ولایت‌فقیه دشمنان را عصبانی کرده است. اگر دشمن خواب «جدایی امت با ولایت» را دیده، قطعاً ملت ایران با بصیرت و آگاهی خواب دشمنان را برهم زده و تا پای جان پاسدار نظام خواهیم ماند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.