محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه با بیان اینکه یکشنبه هفته آینده برنامه ۵ ساله سوم شهر تهران را به رای خواهیم گذاشت و در صورت تصویب به صحن خواهیم آورد، گفت: قرار است لایحه بودجه بر اساس برنامه ۵ ساله تدوین شود و ممکن است چند روزی این لایحه از زمان قانونی با تاخیر به شورا ارائه شود که ما این تاخیر را می پذیریم زیرا تاکید داریم لایحه بودجه بر اساس برنامه ۵ ساله باشد.

هاشمی تاکید کرد: پس از تصویب برنامه ۵ ساله در کمیسیون تلفیق، هر روز جلسه خواهیم داشت و پس از جلسات پی در پی، تصویب برنامه سوم را در صحن به سرانجام خواهیم رساند.

وی تاکید کرد: قرار بر این بود که اعضای شورا تعطیلات زمستانی داشته باشند که برای سرانجام رساندن برنامه سوم و لایحه بودجه سال ۹۸ این تعطیلات لغو شد.

هاشمی همچنین به سرانجام بررسی بوی نامطبوع پایتخت اشاره کرد و گفت: کمیته سلامت شورای شهر تهران به صورت جدی در حال بررسی بوی نامطبوع روز چهارشنبه است و پس از جمع بندی علمی، در خصوص آن اطلاع رسانی می کند.

وی ادامه داد: هرگونه اظهارنظر پراکنده ای باعث می شود فضای ایجاد شده در خصوص بوی نامطبوع تهران که به سمت شوخی رفته افزایش پیدا کند در حالی که موضوع حساسی است و ما به دنبال بررسی علمی آن هستیم.

وی در خصوص بازگشت تذکرات شفاهی نیز توضیح داد: این تذکرات شفاهی به صحن برگشته است اما اگر در حد همین یکی دو تذکر باشد، قابل طرح در صحن است اما اگر دوباره به ۶ تا ۹ تذکر بازگردد، دوباره تذکرات شفاهی را محدود می کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.