علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی متن تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسؤولان اجرایی کشور را به این شرح قرائت کرد:

ذوالنوری نماینده قم به رییس‌جمهور: آقای رییس‌جمهور به دستور دولت بنیاد شهید از پرداخت حق بیمه تکمیلی جانبازان منع شده است و زندگی بسیاری از آنان در حال فروپاشی است هر چه زودتر نسبت به تامین و پرداخت بیمه تکمیلی این عزیزان توسط بنیاد شهید اقدام کنید.

ابراهیمی نماینده شازند به وزیر جهادکشاورزی: نقش شرکت پشتیبانی دام در تامین نهاده‌های ذرت و سویا برای مرغداران چیست؟ چرا این شرکت در موارد ضروری وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهد؟

شریعت‌نژاد نماینده تنکابن به وزیر دادگستری: با وجود دریافت صددرصدی هزینه دادرسی از مردم چرا حق و حقوق شوراهای حل اختلاف به درستی پرداخت نمی‌شود؟

عزیزی نماینده ابهر به وزیر نفت: دلیل عدم جابجایی لوله گاز از وسط شهرستان‌های ابهر و خرمدره که باعث مشکلاتی برای مردم شده است، چیست؟ به وزیر راه: روستاهای شهرستان سلطانیه همچنان فاقد جاده آسفالت هستند. به رییس‌جمهور: مشکلات میراث فرهنگی در شهرستان سلطانیه همچنان حل نشده است.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر بهداشت: چرا بدهی بیمارستان‌ها و داروخانه‌های خصوصی چندین ماه است که پرداخت نمی‌شود؟ به وزیر تعاون: چرا بدهی موسسات خصوصی پرداخت نمی‌شود؟

اکبری نماینده شیراز به وزرای جهادکشاورزی و اقتصاد: چرا بر واردات، ترخیص و توزیع نهاده‌های تولید، نظارت مسؤولانه نمی‌شود؟

افضلی نماینده نهبندان به وزیر راه: متاسفانه در مورخ ۱۵ دی ۹۷ سه مورد تصادف در جاده نهبندان – سربیشه اتفاق افتاده که باعث فوت هشت نفر از هموطنان شده از شما تقاضا دارم برای تامین اعتبار و احداث باند دوم جاده نهبندان – سربیشه تسریع کنید.

نادری نماینده اورامانات به وزیر نفت: علت گازرسانی نشدن به اورامانات و بی‌توجهی به مناطق زلزله‌زده چیست؟ به وزیر راه: بی‌توجهی به پروژه ۲۰۱۶ واحدی ستارگان ماندگار کرمانشاه که متعلق به ۱۸۰۰ خانوار پاسدار، ایثارگران و جانبازان و بازنشسته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.