علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی متن تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسؤولان اجرایی کشور را به این شرح قرائت کرد:

حیدعلی عابدی و ۱۲ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: عدم کنترل برداشت‌های مازاد سهمیه در زاینده رود در تابستان ۹۷.

عباس پاپی‌زاده نماینده دزفول به وزیر علوم: علت اتلاف وقت وزارت علوم و ممانعت از اجرای بزرگراه دزفول به اهواز چیست؟ چرا وزارت علوم مانع توسعه و پیشرفت شهرستان دزفول می‌شود؟

علی‌محمد شاعری به وزیر جهاد کشاورزی: چرا در جهت کنترل قیمت گوشت قرمز و مرغ اقدام نمی‌کنید؟

احمد امیرآبادی به رئیس‌جمهور: حل مشکل بیمه‌ی تکمیلی خانواده‌های ایثارگران.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به رئیس جمهور: ضرورت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی برای دام و طیور مرغداران و جلوگیری از ضرر و زیان به وارد کنندگان گوشت.

نادر قاضی‌پور به رئیس جمهور و کلیه‌ی وزرای دولت: لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی ادارات کل کشور با هماهنگی و مجوز ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها به منظور جلوگیری از هر گونه موازی کاری، دوباره‌کاری برنامه‌ها و کاهش هزینه‌های جاری در راستای نیل اهداف از پیش تعیین شده‌ی اقتصاد مقاومتی.

سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به وزیر کشور: دخالت پی‌درپی و سفارش‌های رانتی توسط استاندار کرمانشاه در خصوص بکارگیری مدیران بی‌تجربه و ناکارآمد در پست‌هاس حساس و کلیدی که تبعات آن کاملا ملموس می‌باشد.

جبار کوچکی‌نژاد به وزیر کشاورزی: چرا قیمت محصولات کشاورزی کنترل نمی‌شود؟ به وزیر صنعت، معدن و تجارت: چرا کالاهای مرغوب و باکیفیت را در استانهای خاص توزیع می‌کنید؟

نماینده کرمانشاه به وزیر آموزش و پرورش: علت عدم پرداخت مطالبات معلمان مشمول ۲۵ درصد در مناطق عملیاتی استان کرمانشاه چیست؟

جلال محمودزاده به وزیر اطلاعات: علت افزایش روند برخورد شدید امنیتی و احظار و تهدید کارآفرینان و فعالین کارگری و رسانه‌ای چیست؟

به رئیس جمهور: به چه دلیل قانون استمهال و بخشودگی جرایم تسهیلات بانکی بخش تولیدی و کشاورزی اجرایی نمی‌شود؟

سیدجواد ابطحی به وزیر راه و شهرسازی: چرا علی‌رغم وعده‌های مکرر و وجود اعتبارات کافی هنوز از افتتاح پل‌های جاده‌ی کمربندی خمینی‌شهر خبری نیست؟ لطفا دستور فرمایید که اتمام عملیات پل‌های مذکور را صادر کنند.

شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده تنکابن به وزیر  کشاورزی: چرا دولت و وزارت جهاد، ناتوان از نهاده‌های دامی برای مرغداران است شما که می‌فرمایید هیچ مشکلی نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.